Аутоматизација значи различите ствари различитим људима. Од аутоматизације маркетинга до аутоматизације мреже, аутоматизације тока посла до аутоматизације опреме, коришћење технологије за аутоматизацију задатака или функција омогућава продавцима да се усредсреде на испоруку најбољег корисничког искуства. Такође омогућава продавцима да се ослоне на аутоматизацију да адресирају дозволе за испуњавање мрежних или онлајн поруџбина и обавештења.
Технологија доноси могућности продавцима који помажу у решавању задатака на поузданије и доследније начине. Коришћење технологије за праћење опреме или упоређивање промена залиха са подацима о продајном месту (ПОС) су примери врста активности којима би технологија могла боље да се бави. Они омогућавају особљу продавнице или централе да усредсреде своје време на активности које захтевају људску интерпретацију или интервенцију. Одвајање објективних задатака, или оних са јасним и дефинисаним скупом услова и одговора, од субјективних задатака који захтевају процену и променљиве одговоре, омогућава трговцима да користе технологију за решавање тих објективних функција.
Инфраструктурна аутоматизација
Од обезбеђивања нових локација, до креирања свих налога и задатака који су потребни новом сараднику да обавља своје дневне задатке, многи задаци технолошке инфраструктуре могу се аутоматизовати. Ти задаци се морају доследно и поуздано спроводити како се у околину уносе додаци или промене. Ова интелигентна оркестрација задатака смањује потребно време и помаже у отклањању грешака у активностима које трговци морају да обављају сваки дан.
Аутоматизација задатака и тока посла
Могућност да технологија аутоматизује задатке више функције наставља да се шири за трговце на мало. Аутоматизација се може ефикасно користити за повећање тачности налога, смањење отпада, помоћ у откривању крађе и преваре и побољшање безбедности. У прошлости је интеграција система путем електронске размене података (ЕДИ) омогућавала аутоматизацију тока посла између тих система. Сада је могуће омогућити аутоматизацију између система који нису повезани или између технологије и људи. На пример, видео аналитика сада може да прати активност у десетинама или стотинама видео фидова истовремено и да означи сумњиву активност ради додатног прегледа од стране службеника за спречавање губитака или безбедност.
Вештачка интелигенција и машинско учење
Вештачка интелигенција (АИ) је широк напор стварања технолошких система који „мисле” за себе. Машинско учење (МЛ) је подскуп АИ који укључује алгоритме учења за развој интелигентнијих система. У примеру видео аналитике изнад, могуће је „научити“ мотор за анализу да идентификује типове активности за које постоји вероватноћа да доведу до крађе или преваре. Машинско учење ће помоћи систему видео аналитике да стално учи да временом боље идентификује потенцијалну крађу и превару.
Та иста способност може да обезбеди да радници користе одговарајућу безбедносну опрему, да осигура да поруџбине садрже тачан број артикала, да обавести менаџмент продавнице ако екран или завршни поклопац нису усклађени са планом и још много тога. У свету дигиталне трговине, вештачка интелигенција и МЛ се користе за идентификацију потенцијално лажних трансакција, креирање персонализованих препорука за купце и промену инвентара на основу предвиђених поруџбина.
Резиме/Закључак
Могућности за коришћење аутоматизације у малопродаји су неограничене. Како трговци на мало процењују ове могућности, потребно је да размотре врсте посла који се могу аутоматизовати, могућа побољшања која се могу реализовати, могућности и ограничења технологије, као и напор који је потребан да се поменуте аутоматизоване могућности имплементирају. Права равнотежа између онога што је аутоматизовано и активности које остају у рукама људи биће различита за сваког продавца или чак за различите делове пословања малопродаје.
Погледајте како Цисцо портфолио малопродајних решења пружа
способности које трговци на мало морају да аутоматизују своје операције:
Објави: