Када су купци у Уједињеном Краљевству схватили да малопродајни гигант Маркс анд Спенцер наплаћује различите цене за робу купљену у продавници од оне купљене преко свог огранка за испоруку на мрежи, Оцадо, било је љутње и беса. Купци су користили друштвене мреже да изразе своју фрустрацију због разлика у ценама до 40% и конфузије због тога што су неки артикли скупљи на мрежи него у продавници, и обрнуто. За малопродавца који је уживао завидно јаку репутацију у куповној јавности, ово искуство малопродајних купаца било је велики ударац његовој репутацији.

Ово је само један пример опасности од тога да се трговци на мало ослањају на идеју о различитим ценама на различитим каналима и колико снажно данашњи купци траже исту цену како год да купују.

иВенд помаже продавцима да имплементирају стратегије јединствених цена.

Сазнајте више о томе како омогућавамо интеграцију више канала.