РетаилРоцк1

Глобална малопродаја, е-трговина, трендови у физичким продавницама, изазови и препреке Као што ме је подсетила ова невероватна слика, малопродајна индустрија, чак и са својим тренутним негативним изазовима, остаје веома жива. 2021. је потврдила да смо сви отпорни потрошачи који ће наставити да купују наше омиљене брендове. У мају 2021. Е-маркетер предвиђа

да би глобална малопродаја порасла за 6% на нешто више од 25 билиона долара, што је био значајан повратак у односу на 2020. До краја године, глобална малопродаја у 2021. је заправо порасла за 9,7% достигавши укупну потрошњу од нешто више од 26 билиона долара.

ГлобалРетаилСалес Продаја у продавницама у 2021. порасла је за здравих 8,2% на глобалном нивоу на нешто више од 21 билион долара, што је више него што је потрошено у 2019. „Пент-уп потражња

од личних купаца убрзао је опоравак за пуне две године.” Када ово Истраживање е-маркетера

објављено у јануару 2022. године, предвиђа се да ће продаја цигле и малтера порасти за 2,6% до 3,4% за остатак прогнозе до 2025. године. Очекује се више потрошње у физичкој малопродаји него у е-трговини у 2022. (702 милијарде долара у односу на 604 милијарде долара), упркос споријој стопи раста.

Овај чланак и ова слика са недавног трговачког догађаја НРФ-а у Кливленду (Кућа славних рокенрола) подсећају да малопродаја заиста љуља. Укључује неке од мојих омиљених статистика о индустрији и неке пројекције о томе куда идемо одавде.

Шикови е-трговине су се смањили 2022. ће означити велику прекретницу широм света продаја е-трговине

прелази 5 трилиона долара по први пут.

ГлобалЕцоммерцеСалес

Налет који је виђен у 2020. години од преко 26% раста јењава, али ће сектор и даље уживати двоцифрени раст до 2024. До 2025. е-трговина ће представљати скоро 24% укупне глобалне малопродаје.

    Неке занимљиве статистике о е-трговини:

  • &#13 Има их 7,1 милион онлајн продавци
  • послују широм света са 25% њих у Сједињеним Државама.

  • &#13 87% америчких потрошача сада започињу своје искуство куповине
  • онлајн са претрагама производа. Од тог процента, огромних 74% потрошача започиње претрагу производа на Амазону.

  • &#13 Ген З има највеће Онлине куповина
  • преференција било које генерације, при чему 87,6% купаца преферира то.

    ОнлинебиГен

  • &#13 73% од предузећа
  • тренутно продају путем друштвених медија, а очекује се да ће тај број порасти на 79% у наредне три године.

  • &#13 73% од купаца
  • већа је вероватноћа да ће се одлучити за куповину артикла ако је испорука бесплатна.

&#13

Отпорност физичких продавница и тих нових услуга

Е-трговина ће остати важна компонента успешног малопродајног микса. Подаци потврђују, међутим, да ће омниканал владати успешном будућношћу малопродаје. „Када је у питању раст из године у годину у омни канал

продаја (трговци који су присутни на мрежи и цигле и малтер), 61% омни трговаца у САД, 58% у Великој Британији и 56% у Канади пријавило је већи раст продаје са невјероватних 21% омницханнел трговаца у САД који су пријавили „ знатно већи „приход — далеко већи од укупног просека“.

    Физичке продавнице су се вратиле и поново се љуљају. На више нивоа, као људи, уживамо у интеракцији са производима.

  • &#13 62% од потрошачи
  • желите да „видите, додирнете, осетите и испробате“ артикле и стога одлучите да купујете у физичким продавницама.

  • &#13 61% од купаца
  • желите да испробате производе лично пре куповине.

  • &#13 76% људи радије иде у а физички
  • продавница за празничну куповину.

&#13 Такође све више користимо технологију да побољшамо наше искуство куповине. За куповину у продавници, 82% оф смартфон

корисници консултују своје телефоне.

&#13 Ове нове услуге, међутим, могу бити веома скупе и умањују профитабилност

без оптимизације технологије.

СервицесЦост

Очекивања потрошача и предстојећи изазови Као што је славно рекао Валмартов Сам Валтон, „постоји само један шеф.Муштерија

. И може отпустити све у компанији од председника па наниже, једноставно трошећи свој новац негде другде.” Добре вести, сваког месеца, купаца троше 69% свог дискреционог прихода у продавници. Међутим, да би остале релевантне, физичке продавнице ће морати да наставе да се развијају како би биле у току мање стрпљиви

потрошачи.

СтореПатиенце Рад изазови

утичу на све индустрије.  Ланци снабдевања су растегнути.

Ретаилцхалленгес Инфлација

не изгледа као да ће ускоро нестати.

Инфлација сад инфлација

се скоро учетворостручио у последње две године, али је у многим деловима света порастао још више.  Рат у Украјини додаје додатну глобалну неизвесност стабилности глобалних тржишта.

Инфлатионрисе Малопродаја је живахна, отпорна и наставиће да се љуља у будућности, али ће се у блиској будућности облаци неизвесности повећати. Амерички потрошачи су већ почели да смањују. Највећа смањења

су вожња (52%), велике куповине (47%), путовања (46%), забава (50%) и одећа или друга добра (42%). Технологија

ће остати кључни покретач и диференцијатор где малопродаја иде даље.

Технологија

Рецесија је вероватно пред нама у 2023. години, али вреди се подсетити да ће дигитално оснажени потрошач који доживљава свеобухватније корисничко искуство са јаким брендовима оно што ће донети светлију будућност малопродаје.

Адаптирано из стихова Нила Јанга, ‘Кееп он Роцкинг ин тхе Фрее Ворлд’.