Када сам био на колеџу, имао сам несрећни посао као сервер у ресторану у тржном центру. Укрцавање се састојало од комада папира на којем је писало да знам да морам да купим своју униформу – зелену кецељу и поло мајицу извезену Баи Бацк Веслачка компанија и место за потпис којим се признаје да ће бити плаћено из првог чека. Такође је укључивало типа који ми је рекао где је купатило, и последње упутство да „сенку Мајка“.

Мике није био тренер.

Погрешио сам када сам сервирао десерт и након његовог експлицитног захтева послужите само једну мерицу сладоледа, муштерија је испред свог стола рекла: “Шта је ово дођавола?” и захтевао више. Наљутио се и позвао управника. Затим сам издржао облачење од стране мог менаџера пред столом од осам посетилаца.

Да, ја научио.

Сазнао сам да су ме бацили у базен и рекли да пливам.

То искуство је информисало све о онбоардингу које сам направио за своје клијенте током година.

Улазак у радни однос треба пажљиво да припреми запосленог.

Многи трговци на мало се боре да попуне позиције због великог промета и неизвесности у погледу будућности.

Ево једне тајне…

Што боље укључите запосленог, већа је вероватноћа да ће он остати.

И обрнуто.

Шта је онбоардинг за запосленог у малопродаји?

Укључивање, једна од најтежих транзиција посла, укључује све детаљне кораке које користите да бисте запосленог – и свог тима – поставили за успех. Обично, основе укључивања покривају:

  • Паидаи
  • Мисија
  • Болесне политике
  • Командни ланац
  • Смернице за узнемиравање
  • Када доћи, где паркирати
  • Правило облачења
  • Поступци чишћења
  • Попуст за запослене
  • Хитне ситуације попут крађе, земљотреса, активног пуцања, пожара итд.

Већи продавци ће укључити обуку о усклађености, опције за акције, образовне кредите, здравствено осигурање и још много тога.

Већина стандардних процеса онбоардинга је усмерена на оријентацију новог сарадника на продавницу, а не на планирање њиховог дугорочног односа са купцима и малопродајни бренд.

Оно што често није покривено је:

  • Радост коришћења ваших производа
  • Увод у цео ваш тим – проналажење нечег заједничког, тимска кохезија
  • Идентификација 5 најбољих артикала које продајете
  • Ко је ваш купац
  • Шта радити када је спор
  • Вредност учење уместо ради
  • Постављање основе за сталну обуку
  • Могућности раста да постанете дугорочни запослени

Шта узрокује лоша искуства у вези са укрцавањем?

Гледајући на ову оријентацију – слично као и на сваки тренинг – као на нешто што треба добити крозније темељ успеха вашег бренда и ваше екипе.

Колики су трошкови лењег или непостојећег укључивања?

Према Кроносу и Институту за људски капитал, 57% испитаних је изјавило да недостатак пропусног опсега менаџера представља препреку правилном укључивању.

Да, ако кажете: „Презаузети смо да бисмо обучавали“, може да вас спречи у томе да ваше малопродајне продавнице буду успешне.

Која је предност доброг програма за укључивање?

Према Рецруитинг Даили-у, већа је вероватноћа да ће 69% запослених који имају позитивно искуство уласка у радни однос остати код послодавца.

Ефикасно укључивање смањује стопе неуспеха и повећава ангажовање и задржавање запослених.

Даље, стандардизовано укључивање такође резултира повећањем продуктивности за 50%.

Размислите о томе следећи пут када будете говорили својој посади оној старој тестери: “Ако се можете ослонити, можете очистити.”

Дакле, да, постоји паметан повраћај улагања у запошљавање запослених за успех, али за то је потребно време.

Када се пријем пожури као контролна листа која треба да се заврши што је брже могуће, постављате се тако да сарадници морају да уче – као што сам ја урадио у том ресторану – само из грешака. Када је у питању процес у коме ученик постиже куицк побеђује, повећава мотивацију и поверење у ваше нове запослене.

Да, пребрза вожња аутомобила и кажњавање за пребрзу вожњу учи вас да пазите – али и даље добијате казну.

Исто тако, док сам сазнао да је Мајк погрешио у вези са сладоледом, муштерија је била превише љута да би уживала у њему – чак и након што сам додао три кугле. И отишао сам у року од неколико недеља након тога, а друга искуства су ме оставила да се осећам неспремним и рањивим за јавност.

Други недостаци као резултат лошег укључивања су то што запослени никада не сазна како изгледа успех на вашем продајном спрату са купцима, који учинак треба да се деси да бисте добили повишицу или који су ваши стандарди корисничке услуге и продаје.

Ипак, продавци су запошљавали запослене брже него икад како би покушали да остану отворени.

И разумем, али твој циљ није да ставиш тело на под… треба да буде боље обучени на ваша очекивања него икада раније.

На крају крајева, куповна лудница је готова.

Сами ови разлози би требало да вас натерају да још једном погледате како уводите новог запосленог у свој продајни простор.

Укључивање је намерно.

Мери се.

И то је ојачано.

То је ваш најбољи начин да створите корисничко искуство о којем ће људи одушевљени.

И поновно укрцавање се не разликује…

Шта је ребоардинг?

Ребоардинг – ре-онбоардинг – је поновно увођење запослених на радно место након дужег временског периода или може послужити као потврда да су процеси и процедуре ажурирани од када је запослени почео.

Ствари као што су нова технологија, испорука из продавнице и онлајн враћање су очигледне, али шта је са брендираним процесом корисничке подршке?

Шта кажете на нове ЦРМ политике везане за праћење?

Шта кажете на нове програме мистериозне продавнице или поређење добављача?

Увек постоји разлог да своје запослене учините паметнијима – и новим и искусним. Заједничко знање је важно у стварању ефикасног тима.

Према Харвард Бусинесс Ревиев-у, „сјајно онбоардинг помаже појединци поврате своје самопоуздање и скраћују време које им је потребно да постану и почну да раде. Али новозапослени нису једини људи који би могли имати користи од ове врсте структуриране подршке. Одмах, свима у вашој компанији је потребан неки облик укључивања.”

Иако се такав процес може чинити као нешто што можете да прођете као контролну листу, ваш циљ није проћи кроз тоали да ваше особље постигне разумевање.

Као што често кажем, „Тренинг је нешто што радите не нешто што сте урадили.”

Шта радите са својим малопродајним тимом који је тамо већ неко време?

Они се могу поносити познавањем производа и генерално знањем како да раде свој посао и, ако нисте разговарали о сталној обуци, могу се осећати омаловажено или дискредитовано. На крају крајева, они сматрају да је оно што су урадили довољно добро да буду запослени у вашој продавници дуго времена.

Дакле, један од кључева за ребоардинг је представљање на прави начин. Не ради се о нечему што је ваше особље погрешило. Ребоардинг је дизајниран да осигура да сви имају исти план игре за оно што очекујете. То је укључивање у целом тиму са позитивним импликацијама на перформансе, добробит и иновације.

Шта није?

Ребоардинг није тросатни састанак у конференцијској сали или као један продавац хардвера којем сам присуствовао у Мичигену, спуштајући запосленог испред гомиле застарелих ДВД-ова на старом Делл рачунару и говорећи им да „гледају све и дођу да виде ја када завршиш са тренингом.” Изашла је из собе и новозапослени је одмах почео да скролује на свом паметном телефону.

Шта се променило од пандемије у погледу обуке?

2021. је била „Велика оставка“ јер су људи наводно заувек напустили радну снагу. У ствари, преко милион људи је отишло у пензију. Али 2022. се показује као “Велики повратак” на посао.

Да, ствари су се промениле.

Пензионери су поново ушли у радну снагу пошто њихови 401К нису тако робусни као што су мислили, инфлација је појела уштеђевину, а да се суочимо са тим, активним људима који би могли добро да раде посао су досадили.

На крају крајева, разлог зашто су многи људи ушли у малопродају је био што су желели да се повежу са људима, а то им недостаје.

Руковање уградњом и малопродајом у вашој продавници само је део вашег управљања малопродајом и један од најважнијих.

Постоје ствари које се морају рећи и поновити током разних обука за запослене са скраћеним радним временом, пуним радним временом и сезонским запосленима, због чега се тренер може осећати као да је умртвљен. Ваша мисија је важна, као и ваше процедуре, али изговарање тога изнова може учинити да испорука звучи као да је дошла од комичара Роднија Денгерфилда.

Из тог разлога, прављење видео записа о онбоардингу може бити од помоћи. Међутим, немојте их превише користити или то може оставити утисак да ученик постаје зупчаник у машини. Ваш циљ од тренутка када запослите запосленог је да их наведете да се осећају као најважнија особа у вашој организацији, тако да ће учинити исто за ваше клијенте и резултирати продајом по пуној цени.

Да ли сте знали?

Једна од мање познатих карактеристика мог програма обуке за малопродају на мрежи СалесРКС је наша могућност да отпремимо ваше најбоље видео записе о укључивању и објашњењу производа директно на платформу тако да сви добијају исту поруку, сваки пут, без Мике тумачење учења.

ЗАПОЧНИТЕ МОЈ ДЕМО ПРОБУ