Подаци су непроменљиво богатство. Онај који је надмашио нафту и постао највреднији ресурс на свету. Ипак, у доба аналитике, то је само то – гориво. Слично као и гориво, мора се трансформисати да би се извукла права вредност.

Као што је Клајв Хумбли рекао, „Подаци су нова нафта. Вредан је, али ако није рафиниран, не може се стварно користити. Мора се променити у гас, пластику, хемикалије, итд., да би се створио вредан ентитет који покреће профитабилне активности тако да подаци морају бити рашчлањени и анализирани да би имали вредност.”

Иако је бесконачно доступан (за разлику од нафте), изазов са којим се суочава већина маркетиншких стручњака је немогућност да се ефикасно обједине, анализирају и искористе подаци за доношење одлука и персонализовано ангажовање купаца.

Купци су лојални брендовима који их признају као појединце. Ово чини способност хиперперсонализације сваког ангажмана купаца од највеће важности за малопродајне трговце.

Да бисмо помогли трговцима да активирају своју публику у реалном времену са прилагођеним понудама и производима унакрсне продаје на путу купца, представљамо нашу Платформу података о клијентима у реалном времену (ЦДП).

Препрека са којом се већина маркетара сусреће у својим напорима да испоруче персонализована искуства су неструктурирани силоси података. Ове недоследности у подацима постају препреке за приступ свеобухватном погледу на публику. Сходно томе, заинтересоване стране нису у могућности да идентификују, сегментирају или чак пласирају публици на свом путу. Ово доводи до већих проблема као што је немогућност квантификације перформанси и обуздавање одлива.

Алгономи-јев ЦДП омогућава трговцима да откључају пуну вредност која се може извести из података и оркестрирати висококвалитетне кампање засноване на путовању. Наш ЦДП утире пут за обједињавање података и интелигентно одлучивање кроз публику у реалном времену и пружање персонализованог ангажмана преко онлајн и офлајн канала. Поред тога, нативна интеграција са Алгономи-јевим алатом Цампаигн омогућава маркетиншким стручњацима да испоруче прилагођене вишеканалне маркетиншке кампање на путу купца.

Како функционише ЦДП у реалном времену

Наша интеграција заснована на АПИ-ју олакшава консолидацију алата без трења у постојеће системе у великом обиму.

ЦДП-ов низ конектора елиминише силосе података са партијском интеграцијом ван кутије и интеграцијом у реалном времену која неприметно централизује податке из било које апликације или офлајн складишта података.

Анонимизовани подаци о клијентима (укључујући демографске, бихејвиоралне и трансакцијске) се снимају и уносе у реалном времену из онлајн, офлајн система, система прве, друге и треће стране. Ово се затим спаја да би се направио јединствен профил корисника који се ажурира са сваком интеракцијом са клијентом.

Профили се динамички микро-сегментирају коришћењем готових модела за одлив, учесталост недавности, вредност поруџбине, ангажовање, итд. и тако добијена публика може да се активира у великом обиму.

Откривање публике помаже трговцима да филтрирају ове листе сегмената помоћу атрибута или информација о прегледању. Догађаји се могу додати да би се публика додатно прецизирала како би се креирали грануларни сегменти за циљано ангажовање.

ЦДП-ов менаџер публике креира, управља и користи листу сегмената публике како би подстакао контекстуално релевантно ангажовање засновано на путовању у реалном времену између тачака контакта.

Наша разноврсна комбинација конектора за излазни ангажман омогућава трговцима и трговцима да допру до своје публике преко канала. Ово укључује е-пошту, СМС, Мессенгере и друштвене мреже.

Ево неколико начина на које трговци могу да искористе Алгономи-јев ЦДП:
  1. Ажурирања профила на више канала у реалном времену: ЦДП омогућава динамичко ажурирање профила корисника при свакој интеракцији, како онлајн тако и офлајн. Алгоритми који се могу применити омогућавају активацију публике у реалном времену, тако да трговци могу да испоруче хиперперсонализацију засновану на путовању у тренутку.
  2. Комуникација трансакција у реалном времену на Вхатсапп-у: Користећи Алгономи-јев алат за кампању, трговци могу омогућити окидаче на различитим чворовима догађаја. Маркетиншки стручњаци могу да одреде покретаче и кашњења (дани или минути након догађаја), као и да изаберу из шаблона како би желели да комуницирају са својом публиком.
  3. Проактивна акција за хапшење одлива: Моделирање одлива уграђено у наш ЦДП омогућава маркетиншким стручњацима да предвиде вероватноћу одлива и идентификују покретаче који се онда могу искористити за предузимање корективних радњи. Ова листа публике се затим прослеђује у кампању за покретање персонализованих кампања задржавања да би се преокренуло понашање одлива.

Постоји много више случајева употребе које можете истражити. Прегледајте комплетну листу моћних функција и сазнајте како вам можемо помоћи да побољшате ангажовање клијената, лојалност и доживотну вредност. Или затражите демо овде.