Дигитална продавница која је кључна за успостављање јаче везе са купцима

Не мења се само формат продавнице, већ и технологија у продавници. Да би побољшали корисничко искуство, трговци на мало морају да прихвате низ технологија као што су паметне дигиталне полице, дигиталне ознаке чињеница и КР кодови – омогућавајући потрошачима да науче више о одређеном производу помоћу свог мобилног уређаја.

Како купци све више користе своје мобилне уређаје у продавницама, трговци на мало могу да искористе персонализацију засновану на вештачкој интелигенцији (АИ) за подстицање личне продаје. На пример, купци више не желе опште искуство на почетној страници, они очекују да продавци знају шта желе и да им представе јединствене и релевантне препоруке на мрежи, што им омогућава да брзо и лако пронађу оно што траже у продавници.

Штавише, покретањем или надоградњом постојећих потрошачких апликација за мобилне уређаје, продавци могу учинити искуство куповине практичнијим и ангажованијим са интерактивним могућностима проналажења пута да идентификују где се производи налазе у продавници и њихову доступност, као и слањем пусх обавештења у реалном времену која упозоравају купца на промоције производа које их занимају у продавницама. Апликација такође пружа средства за подстицање купаца да се придруже програму лојалности, са купцима који су спремни да преузму апликацију и пријаве се у продавницу како би зарадили бодове. Салесфорце је известио да 69 процената купаца каже да због тога што су део програма лојалности имају већу вероватноћу да купују са брендом.

Како се улога особља у продавницама развија, трговци на мало морају да унапреде вештине у дигиталном раду

Ако особље у продавници жели да испуни данашња очекивања купаца у вези са повезаним искуствима, лично и онлајн, биће им потребан јединствени приказ података о својим клијентима. Према нашем истраживању, особље у продавници се у просеку дневно пријављује на 15 система да би обавило свој посао. Имајући централни извор за све своје податке, трговци на мало могу боље разумети како се потрошач односи на бренд пре него што уђу у продавницу. Никада није било важније имати брз приступ историји поруџбина купца са купцима који више нису вољни да прихвате дуготрајна искуства у којима особље не може да даје прилагођене препоруке за смислену продају више или унакрсну продају.

Штавише, како се продавница прилагођава новим потребама и очекивањима купаца, тако ће бити и одговорности особља у продавници. Током затварања продавница изазваних пандемијом, особље је преузело задатак виртуелног стилизовања, онлајн услуга за кориснике и испуњавања онлајн поруџбина, док су сарадници који су упућени у друштвене мреже постали најбољи амбасадори бренда својих продаваца. С обзиром на то да ће ове одговорности вероватно остати, трговци на мало морају да обезбеде свом особљу приступ алатима за самоучење као што је Траилхеад да би им помогли да управљају услугама и продајом на свим дигиталним каналима.

Свака продавница ће постати центар за испуњење и дистрибуцију

Да би испунили очекивања купаца за згодна и беспрекорна искуства, трговци су брзо применили нове могућности онлајн испуњења на почетку пандемије, укључујући клик и наплату, преузимање и партнерство са независним добављачима испоруке.

Данашњи купци су се навикли на ове опције испуњења засноване на продавницама са 65 процената купаца који купују производ на мрежи и преузимају га у продавници 2021. Ове могућности ће вероватно постати стандардне карактеристике продавница у наредној години.

Користећи могућности које се не добијају из кутије, продавци могу боље да повежу искуство на мрежи и у продавници, откључавајући инвентар продавнице за продају и брзо и ефикасно претварају сваку продавницу у центар за испуњење и дистрибуцију.

Будућност цигле и малтера

Продавница има дугу историју еволуције како би испунила очекивања нових купаца, а ово је почетак новог путовања за спајање личних и дигиталних искустава. Иако је имплементација испуњења у продавницама била приоритет због пандемије, у продавници долази више промена, укључујући разноликост у форматима продавница како би се задовољиле различите потребе куповине за практичношћу, откривањем и услугом. Унутрашњост продавнице ће имати више примењене технологије, а искуство куповине у продавници ће бити побољшано мобилном апликацијом продавца. Како се продавница развија, улога сарадника продавнице ће се развијати у тандему. И све ове промене ће резултирати више података које трговци могу искористити да побољшају своје корисничко искуство. Да би били успешни у овој новој ери, лидери малопродаје морају да искористе нове дигиталне могућности како би створили искуства која данашњи купци очекују.