Продавци на мрежи имају своја ограничења када је у питању хитно услуживање купаца. Према Гоогле/Ипсос, скоро 80% купаца одлази у продавницу да купи када одмах имају артикл који им је потребан или који желе. Малопродајне радње су и даље веома тражене и то је један од многих разлога.
Сада, питање је, како задржати ове клијенте ангажоване у вашој продавници? Другим речима, како постићи сталне резултате из својих маркетиншких тактика у продавници? Одговор је профилисање малопродајних објеката.
Профилисање малопродаје или једноставно, профилисање продавнице је процес централизације информација у вези са вашом продавницом, локацијом(ама), купцима специфичним за локацију, добављачима и маркетиншким средствима. Информације се чувају у софтверу за профилисање продавнице. Доступан путем веба и мобилних уређаја, пружа вам маркетиншке технике специфичне за продавницу.
Профилисање продавница има богату историју опслуживања локалних и међународних продаваца. Разговарали смо о једном таквом примеру ИКЕА-е, касније у чланку. Такође ћете научити процес управљања маркетиншким кампањама у продавници и на крају, препоруку софтвера који ће вам помоћи у профилисању ваше продавнице.
Прво, да видимо како софтвер за профилисање продавница побољшава ваше маркетиншке напоре у продавници, корисничко искуство и управљање лицитирањем.
Како софтвер за профилисање продавница побољшава маркетинг у продавници
1. Обезбеђује централизовано управљање за све ваше маркетиншке кампање у продавници
Софтвер за профилисање продавница чува све претходне, актуелне и предстојеће маркетиншке кампање у својој бази података. Дакле, можете лако одмерити претходне кампање и лако изградити нове маркетиншке захтеве за нове кампање.
2. Шаље маркетиншко обезбеђење специфичне за продавницу
Маркетинг колатерал је кровни израз за брошуре, флајере, видео записе, е-књиге и још много тога. Софтвер за профилисање продавница прати варијације засноване на локацији и шаље само релевантне маркетиншке колатерале вашој продавници.
3. Идентификује тачне процене производње и количине
Количине производње се разликују од продавнице до продавнице. Софтвер вам омогућава да направите праве процене производње, штедећи укупну инвестицију и расподелу буџета. Материјал који се производи може бити било шта, од натписа продавница до брошура.
4. Поставља решење за дигитално оглашавање
Дигитал сигнаге пружа динамичке информације у реалном времену и снимљене према локацији, времену, ситуацији и кориснику(има). Приказане информације су потпуно аутоматизоване, али купац може да комуницира преко екрана осетљивог на додир или корисничке контроле. Софтвер за профилисање продавница профилише ова дигитална средства на основу локација продавница и њихових купаца.
5. Нуди портал продавнице за преуређивање средстава на основу локације
Софтвер за профилисање продавница има уграђени портал продавнице. Можете користити овај портал за унос и приступ маркетиншким информацијама за продавницу. Промена редоследа средстава специфичних за продавницу се рачуна као још једна велика предност заједно са могућношћу обавештавања предузећа о променама профила продавнице
Како софтвер за профилисање продавница побољшава корисничко искуство
1. Дефинише циљане купце на основу локације
Софтвер за профилисање продавница узима у обзир демографију купаца, куповне навике и друге релевантне информације за циљани маркетинг. Кампање које покушавају да продају нови асортиман производа или нуде попуст могу бити усмерене на локације на којима би промоција дала оптималне резултате.
2. Обавља једноставну сегментацију продавнице према дефинисаним показатељима
Сегментација продавница је једна од главних предности коришћења софтвера за профилисање продавница. Можете слободно да креирате персонализоване листе продавница (дистрибуције) да бисте промовисали своје производе. Софтвер обрађује своју базу података да би филтрирао продавнице према вашим подацима. Показатељи могу бити засновани на демографским подацима или нечему високо персонализованом као што је „ниво продавнице за одређену категорију производа“.
3. Осигурава да инвентар маркетиншког колатерала никада не нестане на залихама
Профилисање продавнице игра активну улогу у понуди најновијих ажурирања залиха. Дакле, можете складиштити свој маркетиншки колатерал у складу са тренутним потребама и потражњом у будућности без трошења додатних ресурса.
4. Помаже са најновијим трендовима како би одговарао захтевима купаца који се стално мењају
Друге малопродајне продавнице нису вам једини конкуренти, такође морате да се носите са дигиталном журбом. Док ваша продавница ради добро, за сада, напредак може пореметити у било ком тренутку у блиској будућности. Почните са хипотезом, „ваши купци су увек у потрази за најновијим трендовима“. Можда још нису спремни за промене, али ваша жеља да модернизујете своју продавницу у складу са сменом одржава вас на нивоу.
Ваш софтвер за профилисање продавнице остаје ажуриран најновијим информацијама. Нуди вам препоруке према вашој локацији и претходној историји продаје.
Како софтвер за профилисање продавнице побољшава управљање лицитирањем
1. Прати приступ који не зависи од добављача како би одржао конкурентност и креативност
Софтвер за профилисање продавница је независан од утицаја добављача. Без обзира на то колико се добављач(и) добро показао/показали за ваш маркетиншки колатерал у прошлости, он предлаже опције према њиховом тренутном статусу. Популарно познат као приступ који не зависи од добављача, он олакшава конкуренцију између различитих добављача да бисте се унапредили као ваш први избор. Приступ је утицао на маркетиншке напоре у продавницама у различитим продавницама.
2. Подстиче сарадњу са више добављача на пројектним задацима
Софтвер омогућава сарадњу са више чланова тима и добављача. Можете ограничити њихов приступ према њиховој пројектној улози и специфичним захтевима. Сваки члан може приступити само дозвољеним модулима.
3. Управља целокупним процесом добављача комерцијалне штампе
Након сегментације купаца, ово је још један разлог зашто је софтвер за профилисање срж маркетинга у продавницама. Софтвер одмерава различите опције штампања и сарађује са одабраним продавцем(има) на штампању потребних материјала. Процес је брз и покрива све неопходне маркетиншке атрибуте специфичне за продавницу.
4. Упоређује понуде добављача
Поред информација о вашој продавници, софтвер такође чува информације о добављачима, њиховим понудама, узорцима рада и досадашњој сарадњи, ако их је било. Ово олакшава лицитирање. Можете брзо да скенирате њихов профил и изаберете жељеног продавца.
5. Организује РФК послове добављачима
Софтвер вам омогућава да креирате РФК послове за добављаче. Добављачи се одмах обавештавају и имају опцију да сарађују и пошаљу своје понуде за одређени задатак. Ово помаже да се убрза процес производње и дистрибуције како би се убрзао повраћај улагања у маркетинг.
Како софтвер за профилисање продавница побољшава маркетиншке стратегије у продавници
Споменули смо неке од истакнутих предности поседовања софтвера за профилисање продавница за ваше малопродајне продавнице. Сада, како брендови заправо користе његове предности да убрзају своје маркетиншке стратегије у продавницама.
Хајде да разумемо следећи пример из Међународно пословање: нове реалности:
ИКЕА: Водећи светски продавац специјалног намештаја
- ИКЕА циља на домаћинства са умереним приходима са ограниченим животним простором.
- Култура фирме наглашава доношење одлука засновано на консензусу.
- Укључује повратне информације купаца и преференције дизајна са различитих тржишта
- Награђује запослене и мотивише добављаче упркос различитим пословним обичајима и очекивањима од земље до земље.
- Одржава дизајне стандардизованим на свим тржиштима, али истовремено одговара локалним преференцијама и трендовима.
- Делегира адекватну аутономију локалним менаџерима продавница уз задржавање централне контроле.
Како управљати маркетиншким кампањама у продавници
Маркетиншке кампање у продавници имају ограничен обим за промовисање својих кампања. Иако можете у било ком тренутку да идете на мрежу и делите промоције своје продавнице, већина корисника предузима радње само када је доступна на мрежи. Врло мало њих одлучи да уђе у радњу.
Други начин промоције је путем постер огласа, купонских картица, чланства у клубу, ваучера за попуст и греб картица које важе само за куповину у продавници.
Сада, како смислити такав маркетиншки колатерал који утиче на људе да постану ваши лојални купци. Знате, лако је, ‘само их одштампајте како треба’. Мора да буде привлачна и вредна проналажења места у њиховим торбама.
Кораци за управљање маркетиншким кампањама у продавници
1. Направите план пројекта
Потребно је да одредите одређени временски оквир у којем намеравате да завршите пројекат. Фазе и одређени ресурси такође морају бити дефинисани. Да бисте то урадили, направите план пројекта који такође покрива следеће захтеве:
- Наведите циљеве кампање и пословне циљеве
- Наведите потребне материјале као што су копија, уметничка дела и фонтови
- Наведите стандарде за штампање као што су количина, величина и врста папира
2. Изаберите правог добављача штампања
Софтвер за профилисање продавница може вам помоћи да наведете све главне добављаче. Да бисте знали да ли су довољно поуздани да потпишу уговор или не, затражите следеће:
- Узорци за процену квалитета
- Произведен материјал из претходног рада
- Референце претходних клијената
3. Прегледајте доказе и предложите измене, ако је потребно
Пре него што наставите са процесом штампања, питајте свог продавца са колико ревизија је у реду. Понекад добављачи настављају само са 1 бесплатном променом и наплаћују даља побољшања.
4. Одобрите коначне доказе и наручите
Када имате материјал који испуњава све предуслове, обавезно питајте мишљење других пре него што га финализујете. Можда вам изгледа као маркетиншки спреман, али људи (потенцијални купци) могу имати различита мишљења према њиховом разумевању. Поставите налог када добијете зелени сигнал већине.
5. Наставите са успешном маркетиншком кампањом
Овим кораком сте покрили главне прекретнице. Почевши од избора добављача и планирања пројекта до питања мишљења људи, стекли сте довољно знања о томе шта функционише за вашу продавницу.
Затим сте спремни да покренете своју маркетиншку кампању у продавници.
Унапредите свој маркетинг у продавници помоћу софтвера за профилисање продавнице одмах
Дистро је централизовани алат за дистрибуцију од краја до краја. Нуди вам прецизно профилисање продавнице, доделу маркетиншког колатерала и управљање понудама.
Такође можете да интегришете пренаручивање и праћење пошиљки са превозницима као што су УПС, ФедЕк и други.
Дистро користи ваше маркетиншке кампање у продавници и повећава ваш приход од продаје. Резервишите демо да бисте сазнали више о профилисању продавнице и како се оно уклапа у ваше тренутно управљање продавницом.