[*]
Данашњи потрошачи желе понуде, а проширења купона су лак начин да их добију. Наша процена сугерише да преко 10 процената онлајн купаца користи проширења купона да би уштедели новац приликом куповине на мрежи.
Захваљујући промени преференција потрошача ка онлајн куповини, трговци е-трговине прихватају проширења купона као важан део своје маркетиншке стратегије купона. Нудећи купоне, онлајн предузећа могу да се обрате купцима који су осетљиви на цене, повећају ангажовање и повећају продају.
Док проширења купона доносе огромне предности купцима, она такође могу изазвати неколико проблема за трговце е-трговине.
У овом чланку делимо три недоумице које истичу контраефекат купона проширења на онлајн предузећа.
Екстензије за купоне су проширења прегледача која купци инсталирају да би пронашли и применили кодове купона и понуде за повраћај новца при плаћању. Помаже купцима да добију најбољу могућу понуду и уштеде новац када обаве куповину.
- 88% потрошача користи купоне за куповину [*]
- 17% онлајн купаца има проширење прегледача за проналажење купона [*]
- 51% потрошача радије добија купоне и попусте на својим мобилним уређајима [*]
Они такође помажу трговцима е-трговине да претворе више посетилаца у купце и повећају стопе конверзије сајта. Провајдери проширења купона као што су Хонеи, Цапитал Оне Схоппинг и Ракутен заузимају 82,64% тржишног удела.
Док се чини да се проширења купона позиционирају као придружене платформе како би помогле трговцима да повећају своје пословање на мрежи, она заправо чине више штете него користи.
Проширења купона негативно утичу на веб локације за е-трговину
1. Проширења купона делују као алатке за поређење цена
Многа проширења која нуде кодове купона нуде и поређење цена. Иста проширења која нуде купон посетиоцима на веб локацији такође нуде поређење цена сличних производа вашег конкурента.
Они мотивишу купце да кликну на њих, преусмеравајући на веб локацију вашег конкурента да доврше куповину. Велики губитак конверзије се дешава због купона конкурената који се приказују купцима на вашој веб локацији.
2. Проширења купона штете профитној маржи
Проширења купона нуде купцима попусте на дну тока продаје када попуне своју корпу за куповину и буду спремни да заврше куповину.
Они не привлаче купце на ваш сајт и уместо тога аутоматски убацују кодове на страницу за плаћање на којој су посетиоци показали велику намеру да купују. Дакле, они вероватно смањују профит од продаје коју бисте ионако остварили.
хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=С947ЦНС_Т3в
Проширења купона често користе технике пуњења колачића да би зарадили провизије. Када купац стигне до фазе одјаве и примени код купона, проширења испуштају колачић и преузимају заслуге за сесију.
То значи да ваш купац може доћи преко друштвених медија, претраге, е-поште или других придружених канала и завршити куповину, али проширење купона на крају захтева провизију. То искривљује ваше маркетиншке податке о приписивању и плаћате погрешним филијалама за продају.
Купци са великом намером куповине не траже нужно понуду за своју поруџбину, већ су принудно храњени попустима на каси. На крају плаћате провизију за нежељени код купона и попуст за купце.
3. Неовлашћено коришћење купона
Преплаћивање и дељење незарађених попуста? То није оно што желите од а купон аффилиате маркетинг програм.
Екстензије превлаче кодове купона са веб локације за е-трговину када корисници са екстензијама ручно укуцају кодове при плаћању. Сви кодови купона се затим каталогизују и стављају на располагање другим купцима.
Купци који нису зарадили купон (нпр. путем е-поште, претплате на билтен, итд.) такође ће имати приступ низу актуелних и архивираних кодова преко проширења купона и користити га да значајно смање АОВ своје корпе.
Како брендови за е-трговину могу да управљају проширењима купона?
Можете проћи кроз неколико ручних и често дуготрајних процеса да бисте зауставили губитке прихода. Можете тражити проширење да скинете кодове купона са ваше веб локације.
Друга опција је креирање купона са ограниченим животним веком. До тренутка када их проширења купона аутоматски уведу, они ће већ бити истекли. Али купон који је истекао може фрустрирати купце и повећати њихове шансе за напуштање и погрешну употребу купона.
Такође, без видљивости проблема на страни клијента, трговци е-трговине немају начина да надгледају или блокирају искачуће прозоре конкурената да не утичу на стопе конверзије.
Продавци е-трговине би требало да буду у могућности да прате и блокирају нека проширења купона и дозвољавају друга, на основу њихових прилагођених пословних потреба и утицаја на КПИ.
Коришћење БрандЛоцк-а Ангажовати, можете да спречите проширења купона да омогућавају кодове купона на вашој веб локацији. Енгаге препознаје када купци користе проширење купона и спречава их да ометају корисничко искуство на мрежи. Такође замењује кодове купона са поруком један-на-један како би подстакао већи ангажман и продају.
БрандЛоцк-ов приступ управљању проширењем купона помаже предузећима е-трговине:
- Престаните да плаћате провизије за неовлашћене купоне и повећајте свој резултат.
- Уклоните ометање које узрокује поређења цена од ометања вашег путовања клијента.
- Понудите алтернативне понуде које су ефикасније и штите вашу профитну маржу.
Елиминацијом продужења купона престајете да плаћате неправедне провизије и штитите своје марже. Решење такође истиче купце који су осетљиви на цене и обезбеђује да остваре конверзију користећи праву понуду.
Спречите да проширења купона запале рупу на вашим маргинама. Сазнајте како.