Од смањења током целе године у вези са ЦОВИД-ом 2020. године, попуст је опао да би се фаворизовали мање стратегије

Да ли би ово могла бити година у којој ћемо видети повратак традиционалнијем одбацивању црног петка или ће попусти нестати? Два ЕДИТЕД-ова аналитичара представљају случајеве агресивних и конзервативних стратегија за било који приступ вашем пословању.

Ступите у контакт да видите како ЕДИТЕД може да подржи ваше стратегије снижења, за бесплатну демонстрацију да видите наше податке у акцији.

Црни петак бум или крах

Кључне Такеаваис

  • Постоје две стратегије које треба размотрити, а обе имају различите ризике и користи. Биковски приступ ће појести марже, а ипак ће подстаћи узбуђење и помоћи у померању виших нивоа залиха. С друге стране, продавци који се определе за суптилније снижење могу да очувају марже и минимизирају повраћај, иако могу изгубити промет према агресивнијим играчима.

  • Будите велики уз цео месец понуда и промоција поклона, које ће распоредити потрошњу и обезбедити испоруку на време. За конзервативни став, ресетујте очекивања од месечних попуста са понудама од Црног петка до Сајбер понедељка и прилагодите пре и после продаје за нове купце и ВИП особе (муштерије који су купили 11 или више пута).

  • Надмашите своје конкуренте уносним уговором који ниједан купац на Црни петак не би могао да игнорише, што ће заузврат подстаћи високу продају кроз цене и привући нове купце. Ерозија марже се може надокнадити избегавањем потпуне продаје. Уместо тога, понудите понуде за потрошњу и уштеду или БОГО понуде и одлучите се за плитку стопу снижења – с обзиром да Црни петак пада на 25. ове године, може ли се 25% попуста уградити у оглашавање?

  • Послужите импресивне понуде за сезонске артикле као што су плетива и горња одећа да бисте избегли нежељени мамурлук након празника. Циљајте производе без СКУ-ова више величина како бисте ублажили поврате након догађаја и осигурали да одећа за забаву не буде у реду за дубоко смањење цена са потражњом која ће расти касније током године.

Зашто користити сваки приступ?

Случај агресивног смањења вредности

Инхерентно је да догађај као што је Црни петак ризикује да изгуби свој сјај након година понављања стратегија и рециклираних продајних порука брендова из године у годину. Једна од тактика за задржавање пажње потрошача и стварање буке у индустрији је да се врати викенд за куповину и врати му некадашњи сјај када су били у понуди најбољи попусти и купци би сатима чекали да постигну понуде које морате имати у овој години. Овај приступ има неколико предности.

Продајте кроз више залиха

У САД су потрошачи били под утицајем агресивнијих попуста и распродаја, о чему сведоче подаци о распродаји током викенда. У нашем Анализа црног петка 2021 Извештај, највећи удео распроданих производа је оглашен између 50%-60% и 70%-80% при чему је 50% најпопуларнији попуст. Пропуштене прилике леже изнад 70% снижења са врло мало производа који су у тој дубини рекламирани прошле године. Искористите догађај да будете хируршки са инвентаром који се споро креће и направите примамљиве приче око промоција заснованих на производима.

Искушајте нову базу купаца

Дубока смањења имају потенцијал да привуку пажњу сваког купца. Брендови су прилагодили поруке о продаји 2021. како би наградили лојалне купце саопштавањем понуда раног приступа и понуда само за ВИП. Као резултат тога, удео нових купаца који купују догађај онлајн опао је у односу на исти период претходне године. Освојите неискоришћени посао кроз привлачне понуде за смањење или попусте за прву наруџбу.

Искористите једномесечну екстраваганцију

Одлучивање за агресивну стратегију снижавања цена подржава постојећу перцепцију новембра као месеца уносних промоција. Прихватите узбуђење када ће свечана куповина бити у пуном јеку. Дан самаца наставља да расте сваке године, служећи као катализатор продаје током остатка месеца. Рано гурајте агресивне понуде да бисте утврдили свој бренд као дестинацију за понуде ове празничне сезоне.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Слике преко Унспласх-а

Случај конзервативних умањења

У 2019. замор од попуста је настао за потрошаче у исто време када су трговци достигли врхунац снижења за Црни петак. Након тога, епидемија ЦОВИД-а довела је до смањења панике и продаје током целе године, које су замениле мање стратегије за надокнађивање штете на маржи. Од маја, просечне дубине снижења у САД и Великој Британији биле су испод нивоа пре пандемије, при чему су трговци на мало усвојили пажљивији приступ, који може помоћи у борби против прекомерне производње и прекомерне потрошње, као и побољшања резултата. Ево зашто наставак ове стратегије током великих периода продаје може бити од користи.

Избегавајте непотребну ерозију маргина

Дубљи попусти не стварају увек продају. Нект не учествује у Црном петку и његова укупна продаја у осам недеља до Божића је порасла 70 милиона фунти више него што је било предвиђено, док је Х&М-ово минимално снижење довело до јаких резултата у првом кварталу. Прошле године, производи смањени између 30%-40% у Великој Британији су имали већу распродају од оних између 50%-60% и 60%-70%. И док су веће снижене цене имале одјек код америчких купаца, мање поруџбина је послато на глобалном нивоу, што је смањило профитабилност за Црни петак за 3% и Цибер понедељак за 9% на годишњем нивоу. Пошто инфлација узрокује да трговци на мало подижу цене током целе године, опрезна стратегија снижења могла би да користи профитабилности, као и заштити нивоа залиха и минимизира приносе уочи празничне сезоне.

У продаји црног петка недостаје садржај

Прошле године су кружили извештаји да су производи у понудама за Црни петак често били по истој цени или јефтинији пре догађаја. УРЕЂЕНИ подаци су потврдили ово, откривши да су октобар и новембар понудили најдубље попусте у САД, док су највећа смањења у Великој Британији остварена у јуну. Агресивне промоције црвеног банера могу вас навести да верујете да ваши конкуренти чине екстремна смањења. Међутим, то можда није увек случај.

Прилика за репозиционирање догађаја

После турбулентних догађаја 2020. године, период Црног петка је доживео повратак породичним вредностима, са великим продавницама затворених за Дан захвалности како би особље дало време са својим најмилијима. Поред тога, све више трговаца се удаљава од масовног снижења и потрошње како би се ускладили са променљивим потрошачким вредностима, дајући приоритет одрживости и економији љубазности. Сваке године нови брендови потпуно одустају од догађаја или нуде донације уместо попуста.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Монки е-поштом за УК – 26. новембар 2021. и бесплатним имејлом за нас – 26. новембар 2021.

Са претњом рецесије и непознатим стањем логистике, ублажите притисак на своје потрошаче и ланац снабдевања тако што ћете распршити уговоре током недеља и месеци који претходе Црном петку. Прошле године, због кашњења испоруке и производње, трговци су почели да комуницирају за догађај већ у октобру.

Подстакните купце да искористе предност и буду први који ће куповати за понуде за Црни петак како бисте победили своје конкуренте. Рани приступ и преглед продаје дају купцима довољно времена да планирају празничну куповину и идеје за поклоне. С обзиром на то да Дан самаца пада 11. новембра, тржиште ће бити преплављено промоцијама, па будите сигурни да не заостајете.

Црни петак бум или крах

Бен Схерман УК Е-пошта – 16. октобар 2021

Конзервативна

Уместо да обезвређујете своје производе месечним попустима, ресетујте очекивања потрошача и користите главне дане распродаје за промоције. Промовишите понуде као што је „купите сада, добијте Кс% попуста на Црни петак/Сајбер понедељак“ помоћу кода да бисте задржали ангажовање клијената. Ово је стратегија коју је АСОС водио 2021. како би обезбедио будуће куповине за децембар.

Такође можете промовисати пре и после продаје да бисте наградили ВИП купце (оне који су купили 11 или више пута) или привукли нове. Концентришите се на понуде сајбер понедељка како бисте омогућили особљу продавница и складишта да прославе дуги викенд захвалности.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Томми Хилфигер е-поштом за САД – 23. новембар 2021. & АСОС имејлом за УК – 27. новембар 2021.

Попуст на ширину и дубину

Агресиван

Велике распродаје и дубоки попусти, посебно пред Црни петак, поремете традиционалне промоције ваше конкуренције и привлаче нове купце у том процесу. Прошле године, снижења изнад 50% довела су до већине распродаја током викенда у САД.

Купци могу да виде поруке о снижењу „до Кс%“ ако се то односи само на веома узак део вашег асортимана. Понуде са већим избором ће задовољити купце и имати веће шансе за конверзију купаца на мрежи. Будите биковски у погледу дубине или пропорције да бисте понудили примамљив договор и успоставили свој бренд као и увек који нуди поуздан уговор за Црни петак.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Експресна е-пошта за САД – 26. новембар 2021. & ПреттиЛиттлеТхинг имејл за УК – 26. новембар 2021.

Конзервативна

Да би очували марже, трговци на мало би се могли концентрисати на смањење великог удела асортимана уместо наглих снижавања цена. Избегавајте свеобухватне попусте и приступите према категорији или стилу, тако да помажете у растерећењу залиха. Трошите и уштедите, БОГО понуде и кодови су још један начин да се одржи вредност производа и помогне добра продаја након продаје.

Продавци који користе конзервативан приступ треба да имају за циљ да задрже снижења испод 40%. Пошто Црни петак пада на 25. ове године, 25% попуста ће бити популарна понуда. Криза трошкова живота значиће да потрошачи имају мање дискреционих прихода које могу да троше на моду. Уместо снижавања цена, да ли бисте уместо тога могли да истражите партнерства са супермаркетима која би подстакла потрошњу на ваш бренд и, заузврат, такође понудили вашем клијенту прилику да смање трошкове свог рачуна за куповину намирница?

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Лајл и Скот пошаљите е-пошту у УК – 25. новембар 2021. & СТАУД пошаљите е-пошту за САД – 29. новембар 2021.

Категорије

Агресиван

Учините велики замах на стварима за које мислите да ће ваш клијент највише реаговати. Понудите велики попуст на најпродаванији производ купцима који први пут купују и заузврат стекните лојалне следбенике дуго након што се Црни петак заврши.

Затегнуте везе у торбици могле би значити да је потрошачима потребан већи притисак да рационализују модне куповине ове године. Брже прегледајте залихе сезонских артикала, као што су тешка плетива и горња одећа, уз веће и примамљивије понуде. Сачекајте да промовишете превише трендова током целе године, који ће бити привлачни у пролеће 2023.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

СКИМС Пошаљите нам е-пошту – 23. новембар 2021. & Марисота пошаљите е-пошту за УК – 3. новембар 2021.

Конзервативна

Заузмите хируршки приступ попустима да бисте очистили старе производе и производе који не раде. Циљајте на артикле са ограниченом величином или без њих, као што су додаци и накит, и избегавајте стрмоглава смањења обуће, доњег дела и других производа са више СКУ-ова. Ово ће вам помоћи да ублажите навалу приноса након продаје, стављајући ваше пословање у бољи профит и позицију залиха за први квартал.

2022. би требало да буде прва година без изолације широм САД и Велике Британије од 2019. У комбинацији са прошлогодишњом кризом ланца снабдевања која је изазвала кашњења, одећа за забаву ће бити веома тражена. Заштитите ове стилове од агресивног смањења цене јер ће снажна потражња обезбедити њихов промет без промотивног притиска.

Црни петак бум или крах Црни петак бум или крах

Спенцерс пошаљи е-пошту за САД – 24. маја 2022. и е-пошту на Ривер Исланду за УК – 31. марта 2022.

Пресуда ЕДИТЕД

Не постоји јединствени рецепт за успех када је у питању Црни петак. Стратегије које имају смисла за једног продавца можда немају смисла за ваше пословање. На основу горе наведених разматрања, прилагодите своју стратегију ономе што најбоље одговара куповним навикама ваших купаца. Потенцијал за предстојећу рецесију, очување марже и смањење ризика од приноса ће се показати кључним за успех до краја године. Са друге стране, немојте осећати потребу да поклекнете под притиском свеопштег продајног догађаја. Неколико масовних трговаца на мало се побунило против очекивања Црног петка и извештавају о добрим перформансама. Велики ризици могу довести до великих награда, али примените флексибилност да бисте се прилагодили тржишном окружењу које се стално мења.

Продавци већ планирају овогодишњи догађај… сада је ваш потез.

Црни петак бум или крах

Студио Ландинг Паге УК – 8. јун 2022

Професионалци у малопродаји попут вас претплаћени су на недељник Инсајдерски брифинг за више увида заснованих на подацима који се испоручују директно у пријемно сандуче.