Времена и трендови се брзо мењају. Данас, одрживост а зелене иницијативе су у центру пажње. Планета боли и малопродајна индустрија је дефинитивно део проблема. Зато свесни купци очекују више од брендова и продаваца.

У овом чланку ћемо говорити о зеленој малопродаји и видети зашто је потребно усвојити више зелених иницијатива да бисмо сачували животну средину и задовољили купце. Међутим, можда неће бити тако лако као што се очекивало усвојити зелену малопродају. Хајде да видимо зашто.

Шта је зелена малопродаја?

Зелена малопродаја је дефинисана као еколошки прихватљив приступ управљања који се фокусира на обезбеђивање и испоруку робе потрошачима без угрожавања безбедности животне средине. Другим речима, зелена малопродаја се односи на продају производа купцима уз истовремено бригу о животној средини.

Зелена малопродаја укључује заштиту животне средине ради унапређења малопродајног ланца кроз елиминацију отпада. Ово доводи до побољшане производње и дистрибуције. Наравно, 100% зелена малопродаја је немогуће постићи, али је важно покушати да будемо „што је могуће зеленији”.

Борба да буде зелена и зелена

Иако се може чинити да је лако прећи са пластичне амбалаже на еколошки прихватљиву алтернативу или смањити угљични отисак, зелена малопродаја је много сложенија од тога. Чак и неки од највећих, најпознатијих компанија имају тешкоће да одрже своја обећања када је у питању смањење угљеника.

Многи брендови тврде да су смањили емисију угљеника за 100%, а истина је да нису достигли ни 40%. Осим што се не труде да позитивно утичу на животну средину, ови брендови губе и поверење својих купаца. Помињањем да су зелене, а да заправо не остваре обећање, ове компаније практикују зелено прање.

Зелено прање је пракса у којој брендови промовишу своје производе као еколошки прихватљиве када нису или промовишу своје зелене иницијативе без предузимања акције. Нажалост, зелено прање је постало уобичајено питање откако су купци почели више да брину о животној средини. У настојању да придобију више купаца, брендови на крају лажу, уместо да постану зеленији.

Зелене малопродајне праксе

1. Продаја еколошкијих производа

Једна од најбољих ствари које можете да урадите као продавац је да обезбедите више производа који су одрживи и еколошки прихватљиви. Покушајте да изаберете брендове који не износе лажне тврдње о еколошким производима. Такође, фокусирајте се на производе који немају пластичну амбалажу или који имају рециклирану амбалажу како бисте смањили употребу пластике за једнократну употребу.

2. Обезбедите програме рециклаже у продавници

Одличан начин да постанете зелени и охрабрите своје купце да учине исто је да обезбедите програме рециклаже у вашој продавници. Купци могу донети свој пластични отпад и добити купон за различите производе у вашој продавници или попуст.

3. Користите еколошки прихватљиве ПОП екране

Када су у питању промоције у продавницама, многи продавци и брендови и даље користе картонске дисплеје. Многи од ових материјала се не рециклирају и на крају загађују животну средину. Један од начина на који то можете да избегнете и промовишете своје производе на иновативан начин је да користите роботски ПОП екран. Токиномо је веома прилагодљив и може се користити за стотине кампања.

4. Смањење емисија из транспорта

Повећајте енергетску ефикасност возног парка како бисте били сигурни да ћете смањити карбонски отисак. Такође, коришћењем потпуно електричних возила такође можете осигурати да мање загађујете када испоручујете производе својим купцима.

5. Покушајте да користите соларне панеле

Коначно, још један начин да постанете зелени је коришћење соларних панела за смањење употребе електричне енергије. Соларни панели се лако инсталирају и могу вам помоћи да уштедите много енергије и смањите трошкове. То је добитна комбинација за вас и околину.

Ово је само неколико ствари које можете да урадите да учините своје пословање мало зеленијим, а свет бољим, мање загађеним местом. Купци очекују више од трговаца када је у питању заштита животне средине. Зато је важно да појачате своју игру и примените ове најбоље праксе што је пре могуће. Не заборавите: зелена малопродаја ће увек бити у тренду!