Постоји много начина на које ваши продајни дисплеји могу бити ваш тихи продавац. Трик је да се уверите да ваши екрани укључују неке од основа.
Испробајте ових седам начина да учините да излози ваших малопродајних објеката не само да изгледају атрактивно.
1. Промените своје екране месечно
Морате да натерате своје клијенте да нагађају – у сваком случају мало.
Сваких неколико недеља померајте продајне дисплеје да не би застарели – и свакако их померите када стигне нова роба. Пошто ће се прилично нови производи и даље продавати, промените своје дисплеје две недеље након њиховог доласка. Померите један дисплеј са предње на средину продавнице, а други са средине на позадину.
Откријте: Како да направите план малопродаје са овим свеобухватним прајмером
2. Покушајте са мало нежности
У трговању, као иу животу, најбоље су ствари које желите, а не оно што вам треба. Дакле, дајте и то свом купцу.
Ставите најотмјеније, најновије, најскупље артикле вредне снова на најистакнутије место у вашој продавници.
Будите сигурни да имате неколико нивоа висине и довољно производа тако да купац може да покупи и додирне ове жељене предмете без потребе да потпуно демонтира ваш прелепи дисплеј.
3. Никада, никада, никада, НИКАД не правите монохроматски екран
Уопштено говорећи, групишите артикле према употреби производа или две или три боје – тражите једну ствар која их чини групом.
Осим ако не водите продавницу, ваше груписање не би требало да буде у потпуности састављено од једног производа. То је складиштење, а не мерцхандисинг. Можете да креирате приказ продаје према тужби производа, као што су, на пример, све ставке везане за кување и испијање чаја.
Или прикажите по боји, али уверите се да користите другу јаку боју да искочи против оне. Замислите бело и црвено или црвено и црно. Избегавајте једнобојне малопродајне дисплеје јер, иако можда шик, људске очи брзо схватају поенту и настављају даље – често без куповине.
4. Никада не постављајте знак на коме пише НЕ ДИРАЈТЕ
Немојте то радити ни у продавници стакла!
Зашто? Зато што бисте могли да поставите знак који каже НЕ КУПУЈЕТЕ. Малопродајни дисплеји би требало да се забрљају.
Замислите своје продајне изложбе као кухињски сто – нико не једе ако нема мрвица. Не плашите се интеракције купаца са вашом робом само пази да се стално исправљаш.
5. Поверење у лагниаппес: продајни реквизити за приказ
Лагниаппе – изговара се лон-иоп – је израз из Њу Орлеанса за „мало изненађење“.
Лагниаппе за продају би био потпуно неповезан предмет који се користи као забавни реквизит, као што је чинија за супу са колекцијом џемпера или плишана животиња са екраном вашег кухињског посуђа. Иако је додавање реквизита сваком дисплеју претерано, могућности би вам увек требале бити у позадини.
6. Осветлите екран као да је киша метеора
Вероватно ћете морати да подесите горње осветљење да бисте то урадили. Али ако имате посебно таман екран без начина да га истакнете одозго, размислите о томе да га преместите на постојећи извор светлости или светлост одоздо помоћу малих преносивих рефлектора. Запамтите, правилно осветљење може учинити да ваша роба изгледа чудесно.
7. Ставите ознаке на све
Знате ли колико мрзите да питате колико је нешто? Ваши купци су исти као и ви, па се побрините да све ваше залихе имају цену. Нико не жели да пита службеника колико нешто кошта.
Подигните ниво својих малопродајних излога
Визуелни мерцхандисинг у вашој малопродаји на исправан начин омогућава да ваша роба тихо продаје сваком купцу који прође.