Продавница 2022, годишња Конференција која покрива еволуцију трговаца прехрамбеним производима, била је ове године већа и боља него икада. Готово 4.000 лидера у малопродајних медија индустрија, укључујући партнере и продавце, преузео је Мандела Баи у Лас Вегасу на четири дана едукативних сесија, радионица и догађаја умрежавања. Најсјајнији умови у ЦПГ простор окупили су се да разговарају о будућности намирницеврхунски технолошки напредак и нова решења за досезање потрошача у простору е-трговине.

Присутни су чули од неких од највећих нападача у малопродаји, укључујући ДоорДасх, Инстацарт, Валмарт, ГоПуфф, Унилевер, Сам’с Цлуб, Вхоле Фоодс Маркет, Цхобани, Генерал Миллс, П&Г и још много тога. Поред тога, догађај је угостио разне спонзоре и излагаче, а Тинуити је био поносан што је био на терену на Гроцерисхоп 2022 како би одржао више од 25 састанака са иновативним брендовима у малопродајном простору, као и да је био партнер са Инстацартом за заједнички домаћин Топголф догађаја .

Док је Гроцерисхоп био испуњен забавом и узбуђењем, наш Тинуити тим је напустио Лас Вегас са непроцењивим увидима брендова, као и потврдом правца индустрије…

„Оно што је било заиста сјајно видети је да су се многе исте ствари на којима радимо у Тинуитију одразиле на многим сесијама које смо видели на Гроцерисхоп 2022. Било да је то Самоуслужни Валмарт екранИнстацарт најновији и најбољи видео огласи за куповину или решења за чисте собе као што су Амазон Маркетинг Цлоуд.”

– Елизабет Марстендиректор групе, Маркетплаце Стратегиц Сервицес у Тинуитију

Шта је још Тинуити научио од Гроцерисхоп-а 2022? Хајде да чујемо неколико врућих снимака нашег тима.

Хот Такес + Инсигхтс фром Гроцерисхоп 2022

Брендови су транспарентни у вези са својим технолошким пакетима

„Брендови су дошли и показали своје технолошке стазе… у добру и у злу. Заиста помаже да се слика колико су нека решења данас компликована и непотпуна. Управо ту смо, што се тиче тржишта, и чак не знамо како би у неким случајевима требало да изгледа разумно решење за крајњу слику. Заиста сам ценио како су неки од тих брендова показали како је, у неким случајевима, потребно 20 продаваца да саставе довољно потпуну слику у малопродајним медијима колико год могу.”

– Елизабет Марстендиректор групе, Маркетплаце Стратегиц Сервицес у Тинуитију

Чак и највећи малопродајни играчи проналазе нове начине да подстакну раст

„За мене лично, било је узбудљиво чути од генералних директора ДоорДасх-а, Валмарта и Инстацарта. Конкретно слушајући генералног директора ДоорДасх-а како зарони у њихов раст који иде напред и како ће им ДоублеДасх представити одличну прилику да инкорпорирају веће ланце прехрамбених производа и заиста повећају ту могућност додавања у корпу код потрошача. Са извршним директором Инстацарт-а, волела сам прилику да чујем како планирају да прошире свој домет код потрошача и повећају различите начине на које потрошачи могу да користе Инстацарт платформу.”

– Роби Леитерпомоћник директора за развој пословања у Тинуитију

Изазов продавцима да одрже темпо је критичан

„Морамо да наставимо да изазивамо продавце да држе корак и обезбеде та органска корисничка искуства, не само у име бренда, већ и да унапредимо претрагу тако да не морамо само да користимо спонзорисане производе као мост да попунимо ту органску празнину. Такође ћемо видети много више самопослуживања ДСП или ПМПс. Оне које су лансиране 2022., по мом мишљењу, данас су мало искоришћене, али како постајемо софистициранији у избору и сегментацији публике, требало би да почнемо да видимо да брендови почињу да упоређују снагу и ефикасност ове различите 1П публике коју трговци нуде и бити у могућности да то искористе у свом планирању буџета за 2024.”

– Елизабет Марстендиректор групе, Маркетплаце Стратегиц Сервицес у Тинуитију

Унесите: Амазон Маркетинг Цлоуд

„Када погледамо наш тим овде у Тинуитију, и оно на чему смо радили, коришћење Амазон Маркетинг Цлоуд је заиста нешто што ми пада на памет. Имати прилику да инкорпорирам више различитих начина како заиста можемо да повежемо те потрошачке податке и повежемо те тачке кроз Амазон искуство је нешто што ме фасцинира да видим и знам да тим покушава да зарони даље. ”

– Роби Леитерпомоћник директора за развој пословања у Тинуитију

Прилагођавање и персонализација остају на првом месту

„Прилагођавање и персонализација за потрошаче на свакој од ових платформи ће бити заиста кључни састојак напредовања у стварању искуства које говори индивидуално свакој особи. Ово укључује њихово укупно корисничко искуство, оно што су купили раније и оно што желе да добију у будућности.”

– Роби Леитерпомоћник директора за развој пословања у Тинуитију

Желите да сазнате више о детаљима малопродајних медија? Дошли сте на право место. Контактирајте нас данас за више информација и дозволите нам да помогнемо у покретању раста вашег бренда у простору е-трговине.

Leave a Reply