Дреамфорце 2022 у прегледу: 10 најзанимљивијих ствари од којих трговци на мало могу учити

Салесфорце је заживео пре 23 године у стану у Сан Франциску од стране оснивача и садашњег ко-извршног директора Марца Бениоффа. Дреамфорце, његов годишњи догађај креиран да окупи глобалног Салесфорце заједница за учење, изградњу заједнице, забаву и филантропију нашла је своју концепцију пре 20 година. И ове године сам први пут могао да искусим Дреамфорце – коначно откривајући колико су и Салесфорце и Дреамфорце утицајни на своје партнере и брендове.

 

Са толико тога да апсорбујем током ова три дана брзог темпа, богата информацијама, у наставку је 10 мојих омиљених тренутака.

 

1. Уводни говор који су представили ко-извршни директори Марк Бениофф и Брет Таилор

 

Улазак у Дреамфорце био је другачији од било којег другог догађаја на којем сам икада присуствовао, са енергијом Дреамфорце-а која је обухватала сваки мој корак. Седишта су се брзо попуњавала и сатима раније за уводну главну сесију ко-извршних директора Марца Бениоффа и Брета Таилора. Ентузијазам због вести које ће бити откривене о Салесфорце побољшаним функцијама испунио је просторију и – прилично буквално – град данима пре ове стварне сесије. Био сам узбуђен што сам из прве руке чуо о чему се ради у ћаскању, и нисам био разочаран. Као страствени верник да је интегрисана, интелигентна технологија неопходна за подршку пословању, Бениофф и Таилор су нам коначно открили једну од својих најбоље чуваних тајни до сада. А то је била она платформа података у реалном времену, позната као Гение, је уведен у већ робусну и софистицирану Салесфорце платформу. Посебно за малопродаје, ово је изазвало моје узбуђење знајући да је постизање јасноће из угла од 360 степени у реалном времену на свим тачкама њиховог пословања кључно за оптимизован успех малопродаје. У данима који су уследили, био сам одушевљен што сам сазнао још више о Гение-у и предностима које нуди продавцима, које такође можете истражите овде.

 

2. Одлуке засноване на подацима су кључне за пословни раст

 

Као једна од преко 1.000 сесија у Дреамфорце-у, био сам захвалан што сам слушао Салесфорце консултантског партнера, Слалом, генералног директора Џима Кларка и вишег директора за е-трговину ДЕЦИЕМ-а Хедер Стејблс који су разговарали о важности података за раст пословања. Стаблес је открио да, иако њихов тим нема службено одељење за маркетинг, они се ослањају на податке преузете из својих бројних извора заснованих на технологији како би донели стратешке и профитно оријентисане одлуке које помажу у стандардизацији и рационализацији њихових оперативних напора. Говорећи посебно о својој компанији за негу коже, Тхе Ординари, Стаблес је рекао да је транспарентност најважнији део њиховог пословног раста. Уз помоћ слалома, ова транспарентност је постала стварност за Тхе Ординари, а истовремено им је дала податке на које би могли проактивно да реагују за профитабилнији пословни раст. За све трговце на мало, ово се може опонашати ако користе праву технологију. На срећу, са прилагођеном технологијом као што су Слалом и Салесфорце, то се може постићи.

 

3. Продавница сутрашњице можда неће бити оно што очекујете да буде

 

Заједно са Робин Смитх и Ирином Иуревицх из ЕПАМ Системс, Салесфорце консултантског партнера, и Мицхелле Грант из Салесфорцеа, био сам одушевљен што сам учествовао у динамичној панел дискусији о „Продавници сутрашњице: Следећа генерација технологије, инклузије и одговорности у малопродајно окружење.” Разговарали смо о томе како технологија и трендови подједнако утичу на физичку и дигиталну малопродају, као и шта купци очекују од куповног искуства. Метаверсе је био део наше дискусије, иако се не очекује да ће сви присутни панелисти бити искуство у малопродаји. Међутим, очекује се да ће то бити важан део пута до куповине за многе потрошаче. Слично томе, уверите се да задржите видљивост и повезаност између више места на којима се потрошач може укључити на свом јединственом путу до куповине био је важан врхунац овог разговора.

 

Заједно са Мицхелле Грант из Салесфорце-а, Ницоле Леинбацх из Ретаил Миндед придружила се лидерима ЕПАМ-а у панел дискусији о „Продавници сутрашњице“.

4. Инфлуенцери и кориснички генерисани садржај настављају да утичу на одлуке потрошача

 

Купци воле да знају шта други купци мисле и у нашем савременом свету трговине, ово је и даље међу водећим утицајним у одлукама купаца. Имајући ово на уму, продавац Асхлеи Стеварт је имао питања и одговоре са Слаломом и рекао да је већина њиховог маркетинга углавном фокусирана на садржај који генеришу утицајни и корисници. Такође се у великој мери ослањају на размену порука за куповину сада, плаћање касније, што омогућавају компаније као што су Кларна, Афтерпаи и друге компаније за плаћање на четири рате. А захваљујући Салесфорце партнеру Слалом, они су такође у могућности да унесу јачи људски елемент у своје поруке, усклађујући се са њиховом жељом да персонализују размену порука и маркетинг својим клијентима.

5. Крај путовања клијента је једнако важан као и почетак путовања

 

Дуго сам обожавао да је пут купца главни приоритет за трговце на мало, а чувши од Схопруннера, ФедЕк-ове подружнице – и Салесфорце партнера – у Дреамфорце-у, потврдило је колико је важно слушати шта купци желе. Наглашавајући да је њихов циљ да „поједноставе искуство е-трговине“, Схопруннер има за циљ да својим клијентима пружи холистички и поштен поглед захваљујући решењу које произилази из лојалности купаца и интегрише се са Салесфорце Цоммерце Цлоуд системом за управљање наруџбама. Са овим једноставним, али суштинским основним вредностима, Схопруннер помаже да се редефинише како испорука купаца изгледа у свету који често мисли да је брзо најбоље. Али шта је са брзим са транспарентношћу, лаким повраћајем и контролом купаца? Крај путовања је једнако важан као и почетак путовања, а овај подсетник је добар за примену у свом јединственом послу.

 

6. Еволуција лојалности у малопродаји у великој мери се ослања на корисничко искуство

 

Другог дана Дреамфорце-а, имао сам срећу да се придружим панел дискусији која је укључивала Мицхелле Грант из Салесфорцеа и Схиванни Мајевски из Слалома и Бетхани Платтер. Као потрошачи, сви смо се сложили да искуство куповине – и позитивно и негативно – утиче на наше будуће одлуке о куповини. Као професионалци у малопродаји, такође смо се сложили да су детаљи који воде до трансакције битни. Ову динамичну дискусију не треба занемарити без обзира да ли сте мала, средња или велика компанија, јер лојалност купаца не игра фаворита по величини, већ о искуству. Начин на који брендови и трговци остају у контакту са својим купцима је такође велики фактор лојалности. Користећи обавештајне податке генерисане из прошлих куповина, трговци на мало могу да буду више стратешки када и зашто ступају у контакт са купцима за будуће могућности куповине. Али не треба занемарити ни како се то дешава. Маркетинг путем е-поште остаје јака комуникација, али СМС упозорења, па чак и друштвени медији утичу на пут лојалног купца до куповине. Изазивам вас да размислите зашто сте и сами лојални местима на којима сте као потрошач, а затим размислите о томе да ли ваше пословање опонаша нека од ваших омиљених искустава лојалности купаца. Детаљи су овде заиста важни, као што смо о томе разговарали на овом панелу у Дреамфорце-у.

 

Слалом "Верност купаца" Панел на Дреамфорце 2022

Ницоле Леинбацх из Ретаил Миндед придружила се Слалому на Дреамфорце-у како би разговарала о лојалности купаца заједно са Мишел Грант из Салесфорцеа.

 

7. Оптимизација продавнице треба да укључује оптимизацију запослених

 

Иако је немогуће изабрати омиљени тренутак моје недеље у Дреамфорце-у, лагао бих да нисам рекао да је малопродаја једна од моја три најбоља. Као самопроглашени штребер у малопродаји, био сам одушевљен од узбуђења када сам чуо Роб Гарф из Салесфорцеа и Мицхелле Грант са специјалним гостима из Гуцци анд Цасеи’с. Као што је Гарф поделио у овој занимљивој уводној речи, „све више и више трговаца се окреће аутоматизацији и вештачкој интелигенцији“ како би помогли у оптимизацији продавница и запослених. Међутим, прави закључак за мене је био једноставно да једно не може бити успешно без другог. Вође продавница треба да оснаже своје запослене да заиста унапреде своју радњу. Услуга се посебно повећава када се запосленима пружи шанса да сами буду подигнути. Са повећаном одговорношћу и могућностима, они могу заиста да разумеју свој инвентар и купце на дубљем нивоу. Гение се такође појавио овде, појачавајући да се магија купаца може испоручити уз срећно искуство куповине када су и продавница и њихови запослени у позицији да пруже најбољу бригу о купцима.

 

8. Партнерски екосистем у Салесфорце-у се осећао као породица

 

Једно од многих фасцинантних открића које сам имао док сам био у Дреамфорцеу било је искуство из прве руке да сам видео колико вредни Салесфорце гледа на своје партнере. Из мојих очију, више су се осећали као породица него само као партнери са узбуђеним колегама који су срећни што се виде, раде заједно и сарађују како би продавци постали успешнији. Било је импресивно искуство видети толики број компанија које раде заједно, желећи на крају да пруже побољшана искуства за трговце са што је могуће више лакоће, агилности и транспарентности. Није шкодило што су ти исти партнери успут уживали у смеху и искреној забави. Осврћући се на прошлост, посебно сам уживао на „Вомен ин Ретаил, Цонсумер Гоодс & Цоммерце Нетворкинг Евент“ из Дентсуа где сам упознао толико фантастичних жена лидера. До краја догађаја знао сам да сам упознао жене са којима ћу остати у контакту у годинама које следе.

 

9. Поверење и транспарентност су права мера успеха

 

Трећег дана Дреамфорце-а почео сам да размишљам о томе шта поверење значи у пословном партнерству. Без оклевања, одмах сам помислио на транспарентност. Уосталом, како можете имати поверења ако не можете да разумете све детаље нечега? Када посматрамо малопродају посебно, постоји толико много покретних делова у сваком тренутку да је поверење неопходно да би се осигурало да ће ствари успети. Ово је било појачано када сам чуо од Салесфорце партнера ОСФ Дигитал-а на сесији у Дреамфорцеу где су разговарали о повезаним искуствима купаца изграђеним око уједињених партнера који раде заједно. Кроз разноврстан екосистем партнера, ОСФ Дигитал је у могућности да помогне продавцима да испоруче персонализована искуства купаца која негују лојалност купаца и такође јачају приход. Али хајде да се суочимо са тим. Ово се не може десити без јасног разумевања шта се дешава. Транспарентност даје трговцима могућност да имају ово разумевање, али трговци на мало то не могу добити без праве технологије. Сазнање да постоји технологија као што је Гение која се интегрише са другим технологијама многих Салесфорце партнера које сам упознао док сам у Дреамфорцеу доказује да поверење и транспарентност иду руку под руку. Заједно доводе до успешних искустава било да су у питању купци, инвентар, трансакције или више.

 

Никол Лајнбах из Ретаил Миндед-а разговара са ОСФ Дигитал тимом док је на Дреамфорце 2022.

10. Малопродаја није малопродаја без Дреамфорце-а

 

Као што је Брет Тејлор рекао првог дана Дреамфорце-а, „Сан Франциско није Сан Франциско без Дреамфорце-а. И слажем се. Али такође мислим да малопродаја није малопродаја без Дреамфорце-а.

Доживети Дреамфорце као први пут учесника и самопроглашеног штребера у малопродаји било је – без намере – остварење сна. Отишао сам одатле инспирисан, мотивисан и, признајем, помало уморан. Било је то непрекидно искуство богато образовањем које је такође нудило забаву и умрежавање које ценим и из личне и из професионалне перспективе. Захвалан сам на искуству, али сам више захвалан продавцима који имају користи од Салесфорце партнерског екосистема који трговце чини профитабилнијим и пријатнијим, један по један Дреамфорце.

За свако „вау“ постоји партнерска апликација + стручњак за покретање „како“.

Откријте шта вам одговара салесфорце.цом/партнерс.

 

 

Објава Дреамфорце 2022 у прегледу: 10 најзанимљивијих ствари од којих трговци на мало могу учити се први пут појавила на Ретаил Миндед.

Leave a Reply