Огроман број хотела се појављује широм света са нагласком на елементу новина. Од соба на крошњама дрвећа до подводних локација, листа иновативних хотелских идеја је бесконачна.
Међутим, колико год они били јединствени, основе угоститељства и хотелског менаџмента никада неће изаћи из моде. Већина њих има за циљ пружање високог нивоа удобности и погодности гостима.
У овом чланку ћемо вас провести кроз шест главних области хотелског менаџмента које заиста чине разлику. Начин на који с њима поступате може вас заиста издвојити од конкуренције и одредити ваш успех као хотелијера.
Хајде да почнемо.
1. Паркинг
Просечан број паркинг места по соби у хотелима широм САД је 1.24. За хотеле који су покренути после 2010., међутим, ова цифра се смањила — углавном због појаве мањих хотела или хотела са ограниченом услугом. Осим тога, растући тренд апликација за дељење вожње додатно је смањио потребу за паркинг местима у хотелима.
Углавном, међутим, адекватан и добро вођен паркинг простор је један од примарних погодности које ће ваши гости тражити. Ово је још критичније у градовима или местима где је јавни превоз ограничен, тако да гости морају да се ослоне на своја лична возила.
За урбане хотеле, хотеле на аеродрому или одмаралишта, најбоља опција је обезбеђивање паркирања са службеником. Ово вам може помоћи да додате 10-15% додатни капацитет вашег паркинг места омогућавајући вам да чвршће сложите аутомобиле. Такође ће вам омогућити да контролишете приступ свом паркингу, што додатно побољшава безбедност, удобност и искуство гостију.
2. Сигнаге
Сигнализација игра виталну улогу у томе да ваш хотел буде добро повезан простор. Обезбеђује да гости могу лако да се крећу и истражују различите области.
Јасна и уочљива сигнализација је посебно неопходна на местима где постоји већа вероватноћа за уска грла. На пример, простор за пријаву. Овде би ваши гости само долазили, уморни од путовања и можда изгладњели. Инсталирањем дигиталног екрана за аутоматизовано пријављивање, можете им помоћи да избегну невоље да стоје у дугом реду.
Можете додатно побољшати искуство гостију тако што ћете делити информације у реалном времену о радном времену ресторана, тренутном времену, новостима о локалним путовањима, итд. Оне би могле бити приказане на дигиталном екрану у заједничким просторијама као што су предворје, лифтови итд.
Услуге консијержа у соби могу учинити боравак гостију још персонализованијим и пријатнијим. Можда бисте могли да размислите о инсталирању мањих дигиталних уређаја у њиховим собама који им пружају информације у вези са путовањима као што су распоред летова или обавештења за хитне случајеве.
Решења за дигиталне сигнализације заснована на облаку револуционишу начин на који хотели деле информације са гостима. Одлична ствар код њих је то што можете да контролишете сваки екран са једног централно лоцираног система.
3. Простор за доручак
Натерати своје госте да ујутро иду у ресторан треће стране да једу је ужасна идеја. Већина људи само жели да устане из кревета и да се почасти неким здравим доручком – баш тамо у хотелу. У ствари, истраживање Хотелс.цом открило је да је доручак #1 погодности које гости широм света траже када резервишу смештај.
Као такав, неопходно је да одвојите уредан и чист простор у свом хотелу за доручак. Ако не можете да издвојите посебан простор за доручак, користите своју трпезарију док мењате амбијент. Изаберите праву музику која употпуњује јутарње расположење и освежава. Исто тако, можете користити другачију шему боја за столно рубље и завесе.
Такође, ако не можете да приуштите да имате сложен намаз за доручак, само се побрините да имате неколико квалитетних основних намирница. Никада не можете погрешити са свеже печеним хлебом или пецивом, јајима и добром кафом.
4. Купатила за госте
Чиста, добро одржавана и адекватно проветрена купатила за госте су неке од најосновнијих погодности које гости очекују од хотела. У а анкета95% људи је рекло да никада више не би резервисало хотел ако би наишло на нехигијенску каду у својој соби.
Огроман број лоших хотелских оцена и рецензија на интернету настаје због нечистих купатила. Мрље од буђи на поду, тушу, лавабоу или кади, неадекватан млаз воде, промена боје/оштећење опреме и лоша дренажа су неке од њихових највећих гнуса за кућне љубимце.
Пандемија је учинила путнике још осетљивијим према хигијени и санитарним условима. Једноставно не постоји начин да се обезбеди адекватна пажња чистоћи и правилном одржавању хотелских купатила. Дакле, осигурајте да у купатилима за госте постоји континуирана топла текућа вода и ефикасна дренажа без водовода.
Поред уобичајених водоинсталатерских брига, гости често имају проблема са осветљењем купатила. Правилно осветљење у купатилима доприноси осећају сигурности и побољшава искуство гостију. Такође, адекватна вентилација у купатилима ће помоћи да се избегне накупљање устајалих мириса. Ово се такође можете борити са пријатним освеживачима ваздуха у купатилима.
Гост проведе између шест и 30 минута свог дана у купатилу. Стога није изненађујуће што његов додир и осећај имају огроман утицај на њихово искуство. Неће бити претерано рећи да би купатило могло бити разлика између избора и одбијања ваше имовине.
5. ВиФи
Чим гости слете на ваше имање, желели би да од вашег особља добију лозинку за ВиФи. У високо повезаном свету, нема изговора да своје госте избаците са мреже – чак ни на минут.
Ваши гости ће можда желети да видео позивају своје вољене код куће, стримују видео снимке на мрежи, присуствују састанцима или једноставно раде на својим лаптоповима. Последња два су посебно применљива на пословне и аеродромске хотеле. Пружање беспрекорног ВиФи приступа је веома основна услуга (а не луксуз) коју гости широм света очекују од било ког стандардног хотела.
Дакле, побрините се да својим гостима у сваком тренутку омогућите приступ интернету велике брзине. Проверите да ли има углова хотела где је брзина мала или приступ није доступан. Инсталирајте екстендере или друге уређаје на местима да бисте понудили ВиФи услуге широм хотелских просторија. Имајте једноставан и беспрекоран механизам и лаку лозинку за госте да се повежу на интернет.
Такође, запамтите да гости очекују да ће интернет услуге бити бесплатне, тако да би додатно наплаћивање за то могло бити прилично одвратно. Најбољи хотели сада превазилазе бесплатне интернет услуге. Они разумеју потребе својих гостију за забаву и желе да њихов боравак учине што пријатнијим. У том циљу, многи сада нуде бесплатан Нетфлик или Цхромебоок стриминг на телевизорима у хотелским собама.
6. Преферирани добављачи
Коначно, поставите основни стандард квалитета ствари које користите у хотелу. Ово укључује предмете као што су тоалетни прибор, пешкири, постељина итд.
Неочишћена или неквалитетна постељина може бити велико разочарење за госте. Мрље и мириси могу лако да открију (који су већ скептични према томе да проведу ноћ у ванземаљском кревету). Дакле, уверите се да послујете само са продавцима који доследно испоручују робу најбољег квалитета.
Завршне речи
Како се индустрија путовања, туризма и угоститељства непрестано развија, праћење променљивих укуса, преференција и навика путника је неопходно за опстанак вашег предузећа. Било да улажу у иновативну технологију или боље управљање паркингом, хотелијери морају држати очи отворене за нове изазове и могућности.
Бинди’с прилагодљиви токови посла вам олакшавају одржавање стандарда вашег бренда, осигуравају безбедност гостију и пружају доследно искуство у свим вашим хотелима. Можете лако да проверите услове у купатилу и собама, стандарде одржавања домаћинства, ознаке, одржавање објеката и опреме, постављање/презентацију доручка и трпезарије, итд. помоћу контролних листа и фотографија за инспекцију које се лако користе. Поред тога, можете брзо да пријавите инциденте да бисте обезбедили брзу исправку, доделили задатке и пратили њихов завршетак у реалном времену. Контактирајте нас данас да научите више.
Остали хотелски и угоститељски ресурси
Погледајте категорију Хотели и угоститељство за контролне листе, упутства и најбоље праксе за хотеле и угоститељство.
О аутору:
Францесца Ницасио је стручњак за малопродају, стратег за Б2Б садржај и ЛинкедИн ТопВоице. Она пише о трендовима, саветима и најбољим праксама које омогућавају продавцима да повећају продају и боље служе купцима. Она је такође аутор Малопродаја Опстанак најспособнијихбесплатна е-књига која ће помоћи продавцима да буду спремни за своје продавнице.
Још једна ствар…
Победнички брендови испуњавају стандарде бренда. Зато Бинди помаже у побољшању ваших операција и стандарда бренда.