Ињекције огласа: Практерија за трговце е-трговине

Многе компаније за е-трговину не схватају да значајан део купаца који посећују њихову веб локацију доживљавају одвраћање пажње од нежељених огласа и искачућих купона. Ови огласи преусмеравају купце на веб-сајтове конкурената, приказују нежељени садржај и лажно означавају конверзије да би прикупили накнаде за партнере.

Злобник: Ињекције огласа.

Ињекције огласа су неовлашћени софтвер који се убацује у прегледаче ваших клијената без њихове дозволе.

Ове ињекције огласа се инсталирају када клијенти преузму проширења прегледача, апликације или приступе небезбедним јавним Ви-Фи мрежама.

Процес се заснива на рекламном софтверу – где се убризгавање огласа маскира као легитиман софтвер или као помоћно средство за други софтвер како би посетиоце веб локације навело да га инсталирају на свој десктоп, таблет или мобилни уређај.

Једном када убризгавање огласа отме претраживаче корисника, могу да генеришу приход за отмичаре саобраћаја приказивањем огласа и крађу приказа огласа са других веб локација. У е-трговини, огласи за поређење цена се користе да одврате пажњу купаца од куповине. Огласи конкурената се такође приказују да би украли купце.

снимак екрана веб сајта за е-трговину зараженог убризгавањем огласа - отмица путовања корисника
Слика 1 – Злонамерни огласи приказани на веб страници за е-трговину

Како функционишу ињекције огласа?

Једном инсталирани, неовлашћени огласи почињу да се појављују на свим страницама ваше веб странице. Купци постају плен ових огласа и преусмеравају се на друге веб странице. Овај феномен се назива и отмица путовања клијената.

„Свака компанија која продаје онлајн и која се ослања на сталан саобраћај да би продала производе требало би да брине о отмици путовања.“

– Гартнер

Када на сесију прегледања утичу ињекције огласа, појављује се потпуно другачије искуство на мрежи. Веб локација је преплављена нежељеним огласима производа, искачућим прозорима, банерима и преусмеравањима у тексту.

Ови софистицирани огласи чак опонашају изглед и осећај веб-сајта, наводећи купце да кликну и маме их на веб-сајтове конкурената.

Осим што ометају купце да заврше куповину, посетиоци такође верују да је трговац е-трговине крив, што значајно умањује репутацију бренда.

Овај растући проблем је невидљив за трговце е-трговине јер се убризгавања огласа у потпуности покрећу на претраживачу или уређају клијента.

Другим речима, ови огласи заобилазе видљивост веб локације на страни сервера, остављајући веб локације е-трговине у мраку и несвесне да је њихова веб локација циљана.

убризгавање огласа: отмица путовања корисника
Слика 2 – Убацивање огласа и отмица путовања корисника

Ињекције огласа штете вашем пословању у е-трговини

Ињекције огласа су вишегодишњи проблем за предузећа е-трговине. Студија коју је спровео Гугл* открили да милиони корисника који приступају Гоогле веб локацијама укључују неки облик убризганих огласа.

Студија је такође приметила да су ињекције огласа такође жртвовале и украле приход од продаваца као што су Сеарс, Валмарт, Таргет, еБаи и многи други.

Наше процене сугеришу да је 4 до 6 процената корисника веб-сајтова е-трговине погођено нежељеним проширењима прегледача и убризгавањем огласа. Они отимају пут корисника на мрежи и оштећују стопе конверзије, онлајн приход и репутацију бренда.

Број се повећава за 15 до 20 процената током црног петка, сајбер понедељка и сезоне зимских празника.

  • Стопа конверзије: Нежељени огласи преусмеравају купце на друге малопродајне веб-сајтове на мрежи, што доводи до напуштених колица за куповину и милионима долара изгубљеног прихода.
  • Репутација бренда: Неовлашћени огласи стварају фрустрирајуће искуство за ваше клијенте, нарушавајући репутацију вашег бренда.
  • Учинак веб-сајта: Ињекције огласа утичу на учинак веб-сајта. Странице које се споро учитавају су главни разлог за то што посетиоци напуштају веб локацију пре него што заврше куповину.
  • Превара са партнерима: Партнерски кодови или везе се такође убризгавају, дозвољавајући отмичарима саобраћаја да траже неправедне провизије од продаје коју нису помогли у промовисању у било ком облику или облику.

Два од три купца ће напустити веб локацију након што чекају три секунде да се веб страница учита.

Према Валмарту и Амазону, свака секунда након ознаке од три секунде кошта трговце до 7 процената конверзије.*

Како трговци е-трговине могу да се боре против ињекција огласа

Сваког дана се откривају хиљаде убризгавања огласа, тако да је њихово ручно елиминисање дуготрајно и неефикасно.

Огроман обим постојећих убризгавања огласа и оних који се стално појављују у новим апликацијама и екстензијама прегледача чини практично немогућим откривање и елиминисање убацивања огласа на време.

Штавише, огласи се убацују у претраживач на страни клијента и решења на страни сервера не могу их открити.

Продавцима на мало је потребно решење на страни клијента које не само да ће обезбедити пут купца без ометања, већ ће им такође омогућити да зауставе цурење прихода, заштите репутацију бренда и подстичу оптимизацију стопе конверзије.

спречавање отмице путовања купаца
Слика 3 – Превенција отмице путовања корисника

„Имали смо огромне користи од БрандЛоцк-овог алата за оптимизацију конверзије. Наше укупне стопе конверзије су се повећале за двоцифрене цифре – све због блокирања нежељених огласа.“

– Јабра

Прочитајте Студију случаја>

Наше решење за превенцију отмице путовања купацаСхиелд, помаже брендовима е-трговине да блокирају све врсте убризгавања огласа у реалном времену и заштити пут корисника е-трговине.

БрандЛоцк омогућава трговцима е-трговине да:

  • Повећајте више конверзија из постојећег саобраћаја
  • Спречите цурење прихода блокирањем нежељених огласа и проширења прегледача
  • Смањите стопу напуштања корпе
  • Побољшајте корисничко искуство е-трговине кроз путовање без ометања
  • Измерите пословни утицај на систем контролне табле за аналитику

Да бисте сазнали како решење функционише, резервишите свој бесплатни пробни период од 4 недеље овде.

Слика аватара Мелисе Родригез

Мелисса Родригуес

Мелиса је шеф маркетинга у БрандЛоцк-у. Она је страствена за дигитални маркетинг и радила је са предузећима и технолошким компанијама у развоју на изградњи њихових онлајн маркетиншких комуникација и програма брендирања.

Leave a Reply