Као што је случај са сваким послом, једна од најважнијих средстава е-трговине или онлине продавнице је њена залиха. Не можете пратити потражњу својих купаца ако ваши захтеви за управљање залихама нису испуњени. Насупрот томе, одржавање високог нивоа залиха је једнако штетно. Можда ћете видети да многе ваше акције застаревају и остану непродате, што доводи до губитака вашег пословања.
Међутим, веома је важно да се достигну неопходни захтеви за управљање залихама, посебно за предузећа е-трговине. Ваша онлајн продавница би могла да повећа своју базу купаца када задржите своју купци задовољни док ти држиш корак са њиховим наредбама. Срећом, технологија је сада обезбедила нове алате које можете да користите, чинећи га приступачнијим за поједностављивање захтева за радњу и управљање залихама вашег предузећа.
У овом водичу ћете научити о побољшању система залиха ваше онлајн продавнице тако што ћете пратити неопходне захтеве за онлајн продавницу и управљање залихама. Читајте даље да бисте сазнали више.
Аутоматизујте са системом за управљање залихама
Ручни систем залиха би требао бити довољан када је ваша онлајн продавница још у првих неколико месеци рада. Када се ваша операција прошири, ручни систем можда више неће бити довољан. Управљање залихама је дуг и досадан процес који такође може бити дуготрајан. Како ваша онлајн продавница буде расла, ваш посао ће постати све већи.
Овде аутоматизација долази као предност. Можете извршити ЦартРовер Схопифи интеграција или сличне системе веб-сајту ваше продавнице на мрежи, тако да можете да примате ажурирања у реалном времену о својим залихама. Чим купац заврши поруџбину или куповину, ови системи могу аутоматски да одражавају те промене у вашим нивоима залиха или залиха.
Уз аутоматизацију, немате само ефикасан систем инвентара – имате и тачан. На тај начин можете значајно смањити људске грешке.
Управљајте повратима
Један од најфрустрирајућих делова вођења продавнице е-трговине је могућност поврата. Повраћаји могу бити већи у онлајн предузећима јер купци не могу лично да додирну и виде ваше производе, за разлику од физичког пословања. Нарочито када продајете одећу или малопродају, могућност поврата је још већа.
Није само обесхрабрујуће имати лажну наду у продају, већ је и додатни рад на управљању нивоима залиха када доследно враћате производе у своје складиште. Кључ за несметано управљање овим је правилно управљање временом.
Када купац започне враћање, забележите то одмах чим се исти производ врати на полице. Направите ту промену у свом систему и не чекајте касније. На тај начин можете да прикажете ову промену на својој веб локацији или онлине продавници и можете поново да ставите производ у продају. Наравно, предмет можете вратити у продају ако није имао никаквих недостатака.
Идентификујте одговарајуће минималне и максималне нивое залиха
Када ваше пословање на мрежи почне да ради најмање неколико месеци, можда већ имате јасну представу о минималном и максималном нивоу залиха. Идентификовање овог броја је од кључног значаја како бисте знали када треба, а када не поново залихе.
Када ваше залихе достигну минимум, требало би да будете упозорени да је време да набавите нове залихе. Ово брзо минимизира кашњења у поруџбинама због недоступности залиха. Алтернативно, то се такође може претворити у потенцијални изгубљени профит када имате купца који жели да дода распродату ставку у своју корпу.
Ваш цео тим складишта може да ради ефикасније и глатко када поставите минималне и максималне нивое залиха. Ово вам омогућава да ефикасно поједноставите управљање залихама, тако да увек чувате праве бројеве. На срећу, већина система за управљање залихама има ову функцију уграђену у себе тако да можете пратити нивое залиха.
Нагласите важност испоруке
Никада не потцењујте важност транспорта. Овај део продаје морате у великој мери да истакнете и подвучете. Запамтите да време испоруке такође утиче на способност вашег предузећа да одржи ниво залиха.
Постоји много аспеката када узмете у обзир испоруку. На пример, забележите колико је потребно ваши добављачи за испоруку поруџбина са њихове локације у ваше складиште или канцеларију. Познавање тог временског оквира осигурава да наручите нове залихе у право време. Додајте дан или два као додатак временском оквиру вашег добављача да бисте направили места за кашњења терета, која такође могу бити неизбежна.
Ово што се посебно односи на време и дане испоруке такође смањује кашњења у вашој продавници на мрежи када још увек чекате долазак залиха. Имате оно што вам је потребно у било ком тренутку, спремни за сваки пут када купац наручи.
Доња граница
Обезбеђивање да доследно одржавате ниво залиха за ваше онлајн пословање је кључно за ваш раст и успех. Ако нисте пажљиви са одржавањем нивоа залиха, можете негативно утицати на стабилност вашег пословања. То је изазовно, али захваљујући технолошком напретку у е-трговини, нећете оставити своје пословање да виси са неиспуњеним залихама.
Објава Како побољшати захтеве за онлајн продавницу и управљање залихама појавила се прво на Ретаил Миндед.