Како повећати продају у "равној" категорији

Када продајете ЦПГ производ у продавници, знате да имате много конкурената. Док за неке „атрактивне“ производе можете да се придржавате уобичајених промоција у продавници како бисте привукли пажњу својих купаца, када су у питању одређене категорије, теже је привући купце.

У овом чланку ћемо се фокусирати на изазовнију категорију: средства за чишћење. Пронаћи ћете инвентивне начине да повећате продају и одушевите своје купце у продавници.

Средства за чишћење – Преглед категорије

Средства за чишћење су категорија производа која укључује детерџенте, спрејеве за чишћење и друге супстанце за чишћење које се користе у домаћинству. Постоји много производа које користимо за чишћење наших домова, одеће и других предмета за домаћинство. Иако су производи за чишћење неопходни за свако домаћинство, то не значи да су купци узбуђени да иду у куповину средстава за чишћење.

Због тога је мало теже пронаћи начин да привучете купце када продајете производ за чишћење. Међутим, то не значи да је немогуће повећати продају производа у овој категорији.

2021. године, просечна потрошња на средства за прање и чишћење у Сједињеним Државама износила је 178,45 америчких долара по потрошачкој јединици. Поређења ради, просечна потрошња земље на средства за прање и чишћење износила је 147,55 америчких долара по потрошачкој јединици у 2014. години.

Један од главних разлога зашто су средства за чишћење забележила пораст „популарности“ била је пандемија ЦОВИД-19. Људи су били забринути због вируса и зато су почели да купују више дезинфекционих производа, од детерџената за веш до средстава за дезинфекцију руку. Потрошња на ову категорију повећана за 34% у 2020.

На срећу, пандемија ЦОВИД-19 више није горућа тема и куповне навике купаца су се промениле. Купци нису толико заинтересовани у набавци избељивача и дезинфекционих средстава у великим количинама и продаја у овој категорији опада у последњих неколико месеци.

Ако продајете производе за чишћење, имамо неколико тактика које би вам могле помоћи да повећате продају.

Тактике за повећање продаје у продавници за ову категорију

Трендови се мењају, али људи и даље морају да перу одећу и чисте своје куће. Прикупили смо неколико савета и трикова о томе како да повећате продају у овој категорији ЦПГ производа.

1. Еколошки прихватљив

Један од највећих трендова који мењају малопродају у последњих неколико година био је одрживост у малопродаји. Купци желе да пронађу производе који су биоразградиви, зелени или направљени на одржив начин. У настојању да заштите планету и да и даље остварују исте користи од производа које купују, купци очекују више од брендова.

Ако желите да повећате продају својих производа за чишћење, важно је да се фокусирате на одрживост. Можете користити биоразградиву амбалажу и чак укључити до 97% веганских/органских производа уз одржавање квалитета и ефикасности својих производа.

2. Атрактивне активације бренда

Други начин на који можете привући пажњу купаца је имплементација иновативних активација бренда у продавници. Шта може бити тако инвентивно у вези са детерџентом за веш, питаћете се. Па, причљиви детерџент за веш би могао скренути више глава у поређењу са обичним, зар не?

Са Токиномом можете имплементирати креативно активација бренда кампање које ће изненадити купце. Чак иу овој категорији, кампање спроведене са Токиномом успевају да повећају продају до 200%.

3. Купи-један-доби-један (БОГО) промоције

Једна од најтрадиционалнијих промоција у продавници и даље функционише за ову категорију производа. Док купци можда нерадо купују кварљиву храну на велико, они воле да набављају детерџент и друге производе за чишћење на велико. Промоција купи један-доби један може бити одличан начин да промовишете свој нови омекшивач веша тако што ћете га бесплатно понудити када купци купе флашу детерџента за веш.

Студије случаја

Како су ови брендови успели да повећају продају у категорији средстава за чишћење

1. Како је Фицосота повећао продају за 60% за Семана користећи Токиномо роботе

Семана је познати бренд детерџента за веш и омекшивача у Румунији. Међутим, Фицосота, Семанин продуцент, желео је да бренд стави на врх ума у ​​продавници. Због тога је одлучио да користи иновативну маркетиншку стратегију: Токиномо.

Кампања је одржана у 1 Цора продавници, у Румунији. Током 23 дана, Токиномо је помагао у промоцији Семана производа у продавници. Ова кампања је била успешна, с обзиром да је робот активиран преко 290.000 пута и да је довела до повећање продаје од 60%.

Ако желите да прочитате више о овој кампањи, ево комплетне студије случаја.

2. Како је Хенкел повећао продају за 159% за Ле Цхат користећи Токиномо роботе

Још једна кампања која демонстрира Токиномову моћ је она за Ле Цхат Дисцс. Ова кампања је одржана у Француској, током 3 недеље у 20 Ауцхан продавница. И Ауцхан-ови и Хенкелови представници били су задивљени резултатима: а 159% повећање продаје

Осим што је довела до запањујућег повећања продаје, ова кампања је такође подигла свест о бренду и ангажовање купаца на продајном месту. Сваког дана било је преко 2000 интеракција са купцима у свакој продавници.

Желите да сазнате више о овој кампањи? Прочитајте пуна студија случаја.

Продајте више, без обзира на категорију производа

Иако производи за чишћење можда нису категорија куповине заснована на импулсима, то не значи да не можете да унесете мало креативности у њихове кампање. Уз помоћ Токинома, моћи ћете да ангажујете купце и повећате продају без смањења цена.

Leave a Reply