Данашњи купци су паметнији него икад. Они истражују производе на мрежи пре него што уопште кроче у вашу малопродајну радњу. Они користе више малопродајних канала наизменично, без икакве паузе за дах, и нису назадни у иступању када је у питању захтевање онога што желе од бренда и његових вредности.
Све то представља прилику трговцима на мало да ангажују потрошаче ефикасније него икада раније – али им је потребна паметна малопродајна технологија која ће им помоћи да задовоље потребе ових нових супер-паметних купаца.
Хајде да погледамо како се малопродаја мења и шта данашње купце издваја од оних који су били пре њих.
Они истражују на мрежи пре него што уђу у малопродају
Прошло је време када је већина купаца долазила у малопродају као први корак на путу доношења одлука. Данас, тхе већина (81%) Купци започињу свој пут куповине на екрану, проверавају производе пре него што кроче у вашу продавницу.
У САД, 61% свих потрошача своју прву претрагу изврши на Амазону, а неки иду на куповину у продавници од цигле и малтера. Није изненађујуће да скоро половина користи Гоогле, али најбрже расте за истраживање куповине је ТикТок, који тренутно користи 11% купаца.
Они користе више канала
Купци више не праве разлику између онлајн и офлајн канала – и очекују да ће моћи да користе један, други или оба у било којој трансакцији. Према истраживањима, 73% купаца сада користи више канала за њихове куповине. Они су заиста „слепи за канале“ – они се баве брендом и оцењују га на основу свог корисничког искуства, било да је то преко великог или малог екрана, у малопродаји.
Њима је стало до вредности бренда и желе да имају личну везу
Купцима је стало од кога купују, а вредности бренда су главни фактор у доношењу одлука. У недавној анкети, 82% купаца назначили да желе да купују од брендова чије су вредности у складу са њиховим сопственим, и 75% је рекло да је престало да купује од бренда јер се није поклапало са оним што им је било важно.
Потрошачи желе да комуницирају са брендовима на много персонализованији начин, и 74% каже да су фрустрирани када се ради о веб локацији а остали садржаји нису прилагођени њима. Велика већина (91%) каже да је већа вероватноћа да ће куповати од брендова који им шаљу релевантне информације, понуде и промоције, а многи би престали да купују од оних који то не чине.
Шта то значи за трговце на мало који желе да ухвате ове нове паметне купце? Како могу да користе малопродајну технологију како би осигурали да не пропусте? Ево три малопродајна технолошка приступа за трговце који желе да буду паметни као и њихови купци.
-
Оснаживање особља са више информација – купци су већ истражили пре него што уђу у малопродају, тако да када уђу, близу су куповине. Често им је потребна само још једна информација да би финализирали ту одлуку. Ако трговци на мало могу да користе малопродајну технологију да дају особљу продавница у пролазима информације које су купцима потребне, имају веће шансе да затворе продају. Опремање особља мобилном позицијом како би могли да одговоре на питања и да изврше наплату је добра тактика за данашње паметне купце.
-
Онлине/оффлине интеграција – Купци желе беспрекорно корисничко искуство без обзира на канале које користе. То значи коришћење малопродајне технологије да би се омогућиле омниканалне трансакције као што су клик и прикупљање/куповина онлајн и преузимање у продавници (БОПИС) купити на мрежи за преузимање са ивичњака купити онлајн поврат у продавници (БОРИС). Неки купци желе да купују у продавници и организују испоруку до куће, или купују у продавници и додају производ за додатну продају на мрежи. Што више опција „цигла и клик“ можете да понудите и што су интегрисаније, већа је вероватноћа да ћете ухватити паметног купца.
-
Коришћење мобилних уређаја за персонализацију искустава – Купци су ретко предалеко од својих мобилних уређаја и очекују да ће их користити за интеракцију са својим омиљеним брендовима. Продавци могу да им шаљу персонализоване типове промоција на основу података о продавцима из програма лојалности или да их обавесте о специјалним понудама у продавници када су близу или у малопродаји. Коришћење малопродајне технологије за директну комуникацију поруке која је само за њих, ангажоваће данашње купце.
Данашњи купци су другачија врста од оних прошлих. Пандемија је убрзала промене које су већ почеле и убрзала успон паметног потрошача. Да би привукле пажњу, потрошњу и лојалност паметних купаца, продавнице морају да користе најбољу малопродајну технологију и постану паметни трговци на мало.