У индустрији познатој по својим малим маржама, сваки губитак у малопродаји је значајан. Продавци често морају да продају вишеструке артикле да би остварили рентабилност на једном губитку. „Смањивање“ је проблем од 60 милијарди долара за малопродајну индустрију на глобалном нивоу и брзо расте. Већина трговаца приписује 50-60% губитака удруженим акцијама. Организовани малопродајни криминал (ОРЦ) и сајбер криминал све више се сврставају на врх листе забринутости за превенцију губитка (ЛП), заједно са преварама у вези са сарадницима и преварама са повратима. Продавци се све више окрећу технологији како би увећали традиционалне ЛП методе, јер те методе заиста не спречавају губитак, већ га једноставно бележе. Преко 50% руководилаца за заштиту имовине наводи да планира да инвестира у ЛП технологију. Могућност да идентификују губитак како се деси омогућава продавцима да предузму мере и на одговарајући начин реагују на њега. То им омогућава да спречити губитке и побољшати тачност инвентара.
Када чујемо израз „психичар“, склони смо помислити на крађу у радњи. Термин „смањивање“ односи се на акцију која негативно утиче на тачност инвентара, а самим тим и на способност да се у потпуности оствари потенцијални приход. Губици могу настати кроз крађа, лом/кварење, административне грешке, превара добављача (кратке наруџбине), преваре у вези са враћањем (вештачко надувавање залиха) и још много тога. Смањење значи да продавац има мање физичког инвентара него што њихов систем одражава. Резултат је да не могу да остваре очекивани приход на основу перципираних нивоа залиха. Постоје и друге импликације за нетачне залихе, као што је недостатак залиха или „недостатак“, што може спречити трговце да испуне онлајн поруџбине или задовоље потражњу купаца у продавници. Иако само једно „излаз“ не звучи значајно, за купца базирану на мисији где њихов примарни артикал није на залихама, продавац може изгубити остатак корпе. „корпа“ описује вредност једне трансакције, нпр. купац који ће купити формулу за бебе и неколико других артикала може напустити своју корпу ако формула није на залихама. У најгорем случају, трговац на мало може изгубити лојалност купаца који би свој посао могли одвести на друго место.
Решавање подручја смањења на продајном месту (ПОС)
ЛП професионалци су обучени да траже одређена понашања или радње како би идентификовали потенцијалне сценарије губитка, Слично, интеграцијом Мераки МВ камереПОС терминали и партнерски модели вештачке интелигенције (АИ) могу се решити неколико области смањења:
Нема трансакција купаца
Већина трговаца на мало има политике које спречавају сараднике да се служе како би избегли појаву неприкладног понашања. Као такве, све трансакције које се одвијају без присуства клијента сматрају се сумњивим – ово укључује поврате без присуства клијента, посебно за готовину или картице са похрањеном вредношћу, којима се не може ући у траг. Слично томе, проблематично је активирање поклон картице сарадника без присуства купаца. Интеграцијом са ПОС-ом, продавац може да сними видео или слике ових високоризичних радњи за каснији преглед, на основу броја појединаца у кадру у време трансакције.
Ундер-Сцан/Сцан-Авоиданце
Ако број ставки које се виде на тезги или покретној траци не одговара броју артикала на рачуну, то може бити показатељ недовољно скенирања. Недовољно скенирање може имати неколико облика: купци могу да прикрију бар код другим артиклом или својом руком приликом самопровере или сарадник намерно уради исто за пријатеља или члана породице. Последња радња је позната као „слатки“. Ово лишава продавца и прихода и производа који није скениран.
Лабел Свитцхинг
Купац може покрити бар код производа бар кодом јефтинијег бренда или потпуно другог производа. Иако није практично за све артикле у продавници, могуће је прегледати слике артикала који се скенирају, идентификовати ставке високе вредности или скупљања, као што су протеинска снага, формула за бебе, оштрице за бријање, итд., и потврдити да је ставка скенирана одговара снимљеној слици.
Резиме/Закључак
Цисцо има могућност да идентификује крађу и превару на ПОС-у и Деск за корисничку подршку, побољшавајући приход продавнице и тачност залиха. То може учинити и у другим деловима продавнице. Ове паметне камере нису уређаји за једнократну употребу и такође могу да помогну у пружању аналитике за клијенте и операције, да открију да нема залиха за „брзе покретаче“, побољшају одлуке о продаји и обезбеде безбедно и безбедно окружење. Они такође често провлаче друге сензоре да би обезбедили комплементарне тачке података. Смањење стопе „смањивања“ је могуће и Цисцо вам може помоћи да постигнете своје циљеве.
Погледајте како је Цисцо портфолио малопродајних решења обезбедити способности
трговци на мало треба да се боре за ублажавање губитака и спречавање преваре.
Објави: