Раније данас, ТикТок је био домаћин ТикТок Светводећи глобални самит за представљање нових производа и решења.
Према Најновија ТикТок-ова најава:
„Док градимо за следећу еру оглашавања, узбуђени смо што представљамо нова решења и истраживања на овогодишњем ТикТок Ворлд-у који брендовима и трговцима дају алате да поново осмисле ангажман са ТикТок заједницом и дају стварни утицај на предузећа свих величина. ”
Током догађаја, ТикТок је представио неколико ажурирања на ТикТок Цреатор Маркетплаце (ТТЦМ) која ће омогућити брендовима да ефикасније пронађу креаторе, активирају креаторе у великом обиму и мере и оптимизују учинак кампање. Једна од главних најава укључивала је увођење Инвите Линкс.
Шта су линкови за позиве и како раде?
Линкови за позивање дају оглашивачима могућност да позову било ког креатора да сарађује, чак и ако се креатор није званично пријавио за ТТЦМ. Такође даје оглашивачима флексибилност и прилагођавање потребну да ефикасно изврше своје маркетиншке иницијативе креатора на ТикТок-у, док и даље добијају приступ највреднијим функцијама ТТЦМ-а.
Као прва независна агенција у Сједињеним Државама која је добила званичну ТикТок маркетиншку значку, Тинуити је изабран као прва која је пустила уживо са новим програмом. Удружили смо се са ЛМНТмешавина пића од електролита и врхунска утицајна особа, Гиа Тревисан која је креирала ово видео користећи линкове позива.
„ТикТок је понудио ову прву прилику на тржишту за Тинуити и наше клијенте Инфлуенцер/Цреатор. Сада свако може да искористи ТикТок Цреатор Маркетплацес неприметно и лако са овом новом понудом. Ово омогућава бржи обим и ефикасност за наше клијенте. Иако смо остварили огроман продор са ТикТоком на плаћеној страни, сада такође доносимо нове и иновативне начине за извођење кампања за креаторе нашим клијентима.“ – Цристал Дунцан, СВП, Инфлуенцер & Партнерсхип Маркетинг у Тинуитију
Како Тинуити ради са инфлуенцерима на ТикТоку?
Пошто је аутентичност кључна за ТикТок, радећи са правим утицајним јер је ваш бренд од виталног значаја.
„Проналажење правих инфлуенцера за сваку кампању је процес – не постоји начин на који се то може урадити. Свака кампања је другачија, сваки КПИ или циљ може бити другачији, тако да је пролазак кроз промишљене кораке за дефинисање правих партнера оно што ће вас довести до успеха“, каже Данкан.
Према Дунцан-у, креатори на ТикТок-у раде другачије од креатора на другим друштвеним платформама – вођени су трендовима, музиком, звуцима и причама. Њихове вештине су јединствене за платформу и на њих се гледа као на стручњаке у простору.
Само узми од Ревлон, који је радио са Тинуити и Меган Тхее Сталлион на покретању ТикТок Инфлуенцер кампање за њихов нови ЦолорСтаи Сатин Инк течни кармин. Тинуити је препоручио да Ревлон покрене своју Инфлуенцер кампању на ТикТок-у са постављањем огласа ТопВиев и подржи резервисану куповину са огласима на аукцији у фиду како би лансирао свој нови производ у партнерству са Меган Тхее Сталлион. Резултати су укључивали 224.000 лајкова, 10 милиона посета Амазон Сторе-у, 3,5 хиљада коментара и повећање памћења огласа од 4,9% (28% више од Кантар норми у 48 студија лепоте).
Желите да сазнате више о томе како ваш бренд може успешно да ради са инфлуенсерима на ТикТок-у? Проверити “ТикТок Инфлуенцер маркетинг: све што треба да знате” или Пишите нам!