Шта је етички маркетинг?  — Накит Схарон З

Да – потребна је посвећеност и спремност за промену.

Прошлог месеца сам се придружио прикључио сам се форум Етхицал Мове и преузео Етички маркетинг. Етхицал Мове је заједница консултаната, писаца, маркетиншких стручњака и још много тога – људи који су посвећени учењу нових начина пословања и одучавању од старих понашања.

Зашто се придружити заједници?

Ићи против зрна индустрије која тренутно није посвећена етици, (изван сплета глобалних закона) значи да су многи од нас морали да сами креирају своје смернице и слушају сопствени морални компас.

Све је лакше када имате подршку и поверење.

Зато сам се придружио заједници истомишљеника. Одбацивање старог понашања је неуредно и тешко, учење нових начина рада, оних који су у супротности са најчешћим маркетиншким праксама, је застрашујуће.

Маркетинг има дугу неетичку историју

Маркетинг као индустрија има дугу историју коришћења мање истинитог језика, масирања истине да би се остварила продаја.

После свега, цавеат емптор (купац пази) некада је била уобичајена фраза упозорења приликом куповине имовине или било које робе. Чак и када је продавац имао више информација од купца, купац је и даље морао да буде скептичан према истини, квалитету, безбедности.

Маркетинг има дугу историју да се сматра обмањујућим и, искрено, одвратним.

Желим да ослободим индустрију, ако могу. А ако не могу, желим да будем део стварања нечег новог.

Зато сам се придружио овој заједници, и зато сам узео обећање етичког потеза.

Тхе Пледге

  1. Ставили смо особу пре продаје.

  2. Комуницирамо инклузивно, искрено и јасно.

  3. Преузимамо одговорност за свој удео у промени тржишта

То не значи да ћу имати тешке одговоре, али значи да сам посвећен увођењу промена, остављању простора за питања и на сваком кораку боље.

А заузврат, поздрављам ваша питања. Слободно их објавите у коментарима.

Leave a Reply