Ефикасно управљање залихама ресторана није само од виталног значаја за свакодневно финансијско здравље брендова, већ такође може помоћи у одређивању њиховог дугорочног успеха. Трошкови хране су вероватно најскупља буџетска ставка у сваком ресторану, међутим, правилно праћење залиха може смањити отпад, повећати ефикасност и помоћи у предвиђању будућих потреба. Пратите ових десет савета како бисте процес инвентара учинили прецизнијим и исплативијим.

1. Организујте се

Организовање просторија за залихе, припремних станица, улаза, итд. олакшава проналажење онога што је потребно и увиђање када су количине мале. Означавање полица и контејнера, као и категоризација инвентара (сува роба, смрзнути артикли, залихе папира, итд.) олакшавају особљу да прате артикле и осигурају да их врате на право место.

2. Држите мали инвентар

Према недавном Фоодпринт Студија о бацању хране у ресторанима, отприлике 4 до 10 процената хране коју ресторани купују баца се пре него што стигне до купаца. Да би спречили прекомерно наручивање, расипање и кварење, власници ресторана и оператери могу наручити савршену количину залиха како би их прешли до следеће испоруке. Наручивање праве количине инвентара помаже у смањењу потрошње залиха и смањује простор потребан за складиштење предмета. Ан алат за управљање залихама може помоћи да минимална количина инвентара буде при руци, а да не понестане раније.

3. Узмите у обзир рецепте, припрему и порционисање

Користите системе који омогућавају власницима ресторана и оператерима да уносе рецепте, састојке и величину порција за сваку ставку на свом менију. Када неко наручи оброк са менија, нивои залиха тих састојака се аутоматски прилагођавају.

4. Пратите све

Обавезно прецизно пратите све што улази или излази из ресторана. То може значити праћење по састојку и скенирање долазних поруџбина помоћу аутоматизованог система. Обавештења и упозорења омогућавају власницима ресторана и оператерима да знају да ли се њихов стварни број инвентара одступа од њихових теоријских стандарда.

5. Први улази, први излази

Студија Фоодпринт-а о бацању хране у ресторанима такође је показала да ресторани у Сједињеним Државама генеришу око 22 до 33 милијарде фунти отпада од хране сваке године. Да би се осигурало да храна не пропада, ресторани могу користити филозофију „први ушао, први изашао“ за управљање залихама. Ставите нове ставке залиха иза старијих тако да запослени аутоматски прво користе старије производе.

6. Искористите мобилне алате

Са ручним мобилним апликацијама за инвентар, запослени могу лако и прецизно да изврше физичко пребројавање артикала – било током годишњег инвентара за целу операцију, или у ходу када залихе стигну. Ово елиминише грешке у бројању, као и грешке које се јављају приликом преношења информација из једног облика у други.

7. Укључите добављаче

Интегришите информације о продавцу/добављачу у систем управљања залихама да бисте осигурали тачне износе поруџбина, доследност и усаглашавање фактура.

8. Користите предиктивно наручивање

Аутоматски предвиђајте и постављајте будуће поруџбине користећи податке који укључују историјску потрошњу, прогнозе продаје, распореди испоруке добављача, време одмрзавања и припреме и праћење нивоа састојака. Предвиђено наручивање ће помоћи у одржавању оптималног нивоа залиха и максимизирању профитабилности.

9. Прегледајте и прилагодите

Уверите се да систем који се користи за праћење залиха нуди напредну аналитику и извештавање за преглед постојећег инвентара у било ком тренутку, као и аналитику о варијацијама цена, промету залиха, детаљима поруџбине и још много тога. Са јасним, холистичким погледом на систем залиха, брендови ће моћи да повећају ефикасност, уоче потенцијалне проблеме и донесу боље пословне одлуке.

10. Поставите прави систем на место

Ако ресторан и даље покушава да управља својим залихама користећи ручне технике или је испробао аутоматска решења која не дају жељене резултате, онда Дата Централ Манагемент Суите са интегрисаним управљањем залихама може бити право решење за њих. Дата Централ пружа ресторанима иновативно, једноставно за коришћење бацк-оффице решење и услугу управљања базом података која помаже у сваком аспекту пословања. Сазнајте шта врхунски брендови ресторана користе да покрећу свој успех. Контактирајте нас данас заказати демо.

Иако неки ресторани још увек ручно прате и управљају залихама, ово је дуготрајан процес који је препун људске грешке. На срећу, сада их има напредна решења за управљање залихама који се могу интегрисати са постојећим терминалима на продајном месту, инвентаром, залихама и рачуноводственим платформама како би се пружио свеобухватан преглед пословања ресторана.

Leave a Reply